Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Op welke dag wil je de meeting?

Zaterdag
6
18%
Zondag
13
38%
Maakt niet uit.
15
44%

Total votes: 34

Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

ben al weder thuis , deze morgen vertokken met volle moed , ginder aangekomen met 6 vertrokken , maar ik heb voor mijzelf uitgemaakt dat diet (nog) niet aan mij besteed is , was al leeg na de eerste 4 km omhoog.

Heb om het mijzelf en de mannen daar iets makkelijker te maken dan maar de beslissing genomen om niet verder te rijden maar lekker downhill terug naar de gb te rijden.

was wel eens een belevenis maar ik zal eerst hier op het plat wel mijn conditie op punt stellen ( welke momenteel onbestaande is) op de lokale platte stukken voor ik weer de heuvels induik.
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

Havik wrote:ben al weder thuis , deze morgen vertokken met volle moed , ginder aangekomen met 6 vertrokken , maar ik heb voor mijzelf uitgemaakt dat diet (nog) niet aan mij besteed is , was al leeg na de eerste 4 km omhoog.

Heb om het mijzelf en de mannen daar iets makkelijker te maken dan maar de beslissing genomen om niet verder te rijden maar lekker downhill terug naar de gb te rijden.

was wel eens een belevenis maar ik zal eerst hier op het plat wel mijn conditie op punt stellen ( welke momenteel onbestaande is) op de lokale platte stukken voor ik weer de heuvels induik.
toch tof dat je het hebt geprobeerd :wink:

gelukkig was het weer daar beter dan verwacht, 't is toch tenminste droog gebleven, wel op sommige plaatsen uitkijken voor gladde stenen maar een prachtige omgeving!! goeie keuze SUS =D>

kijk al uit naar de bismeeting en hopelijk dan nog meer Fuel EX'kes!!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

duc'y wrote:
Havik wrote:ben al weder thuis , deze morgen vertokken met volle moed , ginder aangekomen met 6 vertrokken , maar ik heb voor mijzelf uitgemaakt dat diet (nog) niet aan mij besteed is , was al leeg na de eerste 4 km omhoog.

gelukkig was het weer daar beter dan verwacht, 't is toch tenminste droog gebleven, wel op sommige plaatsen uitkijken voor gladde stenen maar een prachtige omgeving!! goeie keuze SUS =D>

foto's gemaakt?
edse
Mountainbiker

Post by edse »

ja er zijn wel wat foto's gemaakt maar niet door mezelf.

Ondertussen zitten we al terug in het platte west-vlaanderen na een heel mooie dag ardennen.Dit was echte fun,lastig klimmen maar fijn afdalen.
Aywaille was inderdaad een goeie keuze,ik ga er zeker nog terug.
Ons Lokske heb ik in de auto toch dikwijls eens zien wat pijn verbijten en de juiste positie zoeken,zijn wonde was toch niet al te min.
Bedankt aan susxt voor de gedane moeite en aan iedereen voor het gezelschap.
Tot later.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

De afwezigen (slecht weer voorspeld) hadden ongelijk. Het weer viel bij de start al mee en nadien werd het alleen maar beter. Op aanraden van eenen mede-biker modderbandjes gelegd en dit was een zeer foute keuze van mij.
Het was inderdaad zeer nat maar weinig modder. Een natte rotsbodem en modderbanden dat is zich op glad ijs begeven.
Het dient gezegd dit is een schitterende streek om te biken met voor elk wat wils. Ondanks de net iets te stevige tuimelperte moet ik zeker eens terug voor een bis-nummer.
Het lijf is bijna helemaal ingesmeerd met zalf tegen de blauwe plekken. Verder zijn er ook nog de schrammen en de snee in mijn bil die mij ferm hindert.
Vallen hoort er al eens bij en daarom beklaag ik mij de verplaatsing ook niet want het was bovenal gezellig.
Bedankt SUSXT om ons te gidsen. =D> =D>
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

duc'y wrote:

ik stop liever op tijd dat te proberen verder te gaan en mijzelf K.O. te rijden, heb nu ook door dat het niet wil zeggen dat als je hier een tt of een route kan uitrijden dat het daar hetzelfde is , toegeven dat wat ik er van gezien heb het een mooie omgeving was waar ik zeker opnieuw wil gaan rijden , binnen een jaar of zo :)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb er ook van genoten, zowel van de route als van de toffe bende. En met Lok er bij is het altijd fun :-D Mij ga je zeker terug zien op de bis-meeting. Ik wacht nog op Farmer wat de datum betreft. Vandaag waren er 2 EX8 en 2 EX9 van 2008. Hopelijk zijn er op de bismeeting enkele 2009-modellen te bekijken. Over twee dingen waren we het allemaal eens, positief was dat het een tof fietske is waar heel wat fun mee kan worden beleefd. Negatieve commentaar kwam van de Avid-remmen. Shimano is stukken beter.
Merci voor de komst! =D>

Hieronder enkele sfeerbeelden. Excuses voor de kwaliteit (GSM).

De bende :
Image

De EX8 van Duc'y
Image

Op het parcour en zie de zon eens schijnen :-D (ontsla de weermannen! #-o)
Image

Voor de anderen was een wasje in de Amblève voldoende, maar Lokske had zijn eigen warmwaterkruik bij :-D
Image
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

toch nog een stukje droge ondergrond gevonden voor de foto :lol:

ook wel mooi die EX8 met de rode lijntjes op de banden, is nog iets voor Dave met de rode accenten

warmwaterkruik is ook wel goed gevonden, maar mijn douchke deze middag toen ik uit mijn bed kroop was nog net wat beter #-o

wie van de 5 heeft de tuimel gemaakt? :-D
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Headshot wrote: wie van de 5 heeft de tuimel gemaakt? :-D
Eerst Duc'y, maar die is er met de schrik van af gekomen.
Daarna Lokske, die had een serieuze snee in zijn been. Toen zijn we via een terraske terug naar het vertrek gereden.

Btw Lok, merci nog voor de traktatie. De volgende keer krijg je ene terug :wink:
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

SusXT wrote:
Headshot wrote: wie van de 5 heeft de tuimel gemaakt? :-D
Eerst Duc'y, maar die is er met de schrik van af gekomen.
the day after... langs dokter geweest... spier geraakt ,drie weken arm minder belasten en met flexum gel komt allemaal wel goe ;-) , doordat ik gelukkig een 3/4 broek aan had is mijn knie gespaard van shaafwonden maar die ziet nu helemaal blauw :-)
Post Reply