Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Coyote,

Waar logeer je ergens ?

mvg

Kenny
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Ik verblijf in Calella de P. maar aan de kant van El Golfet, heel kort bij het hotel Sant Roc.

Ik ben er van 18/7 tot en met 30/7.
Hanspb
Mountainbiker

Post by Hanspb »

G_Heylen wrote:normaal zou ik ook naar spanje gaan naar platja de pals
maar kan niet meegaan omwille van de wedstrijden :cry: :cry:
anders was ik zeker is meegaan rijden :wink:
kga al 14jaar naar daar en weet ook wel zeer mooiie fietsplaatse
met uitzicht datje nog nooiit gezien hebt 8) :-D =P~ :drunk:

grtz
Wij gaan over 2 weken naar Pals heb je misschien tips betreft mountainbike routes?
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Ik zit op camping la siesta. Als je één van de dagen eens naar univega wil rijden rijd ik wel mee. Intresse ?

mvg

Kenny
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ik ga de 20-ste er heen...als jullie nu de 22 naar Univega gaan , dan ben ik daar ook om 8 uur in de ochtend en kunnen we met z'n 3-en , of meer , een mooie tocht gaan maken.Na de 22 -ste kan natuurlijk ook .Ik ben er 4 weken dus lijkt het me leuk om eens met z'n allen een mooie toch te gaan fietsen met Univega
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Wij gaan morgenvroeg al eens proeven. :wink:

mvg

Kenny
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

bollie wrote:Ik ga de 20-ste er heen...als jullie nu de 22 naar Univega gaan , dan ben ik daar ook om 8 uur in de ochtend en kunnen we met z'n 3-en , of meer , een mooie tocht gaan maken.Na de 22 -ste kan natuurlijk ook .Ik ben er 4 weken dus lijkt het me leuk om eens met z'n allen een mooie toch te gaan fietsen met Univega
Waarschijnlijk ga ik ook de 22ste rijden. Ik hoop dat Univega zin heeft om ons ook dan weer een mooi tripje voor te schotelen ... dus tot de 22ste hé.

See you
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Dus morgenvroeg om 8 u aan de hulppost in playa. Is die langs de kant van palamos of langs de kant van lorett.

mvg

Kenny
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

@ Coyote..gaat helemaal goed komen de 22-ste...wordt voor mij dan wel de eerste tocht daar dus rustig aan he ?!!!!

@ KDr dat is aan de kant van Lorett..helemaal aan het einde van de boulevard...Univega zit in die flat aan het einde dus als je bij het bankje gaat staan bij de rode kruis post , gaat het helemaal goed komen.Veel plezier en tot volgende week
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:@ Coyote..gaat helemaal goed komen de 22-ste...wordt voor mij dan wel de eerste tocht daar dus rustig aan he ?!!!!

@ KDr dat is aan de kant van Lorett..helemaal aan het einde van de boulevard...Univega zit in die flat aan het einde dus als je bij het bankje gaat staan bij de rode kruis post , gaat het helemaal goed komen.Veel plezier en tot volgende week

Langs de kant van Lorett, maar Lorett ligt wel 50km verder he.
Hoeveel km's zou je graag doen morgen ? Hebben jullie in de buurt al gereden ?
Tot morgenvroeg 8h.

Frits ik heb ook nog niet veel gereden hoor :
Vrijdag met iemand die hier ook voor het eerst kwam heb ik de lus gedaan en dan naar de weerbol gereden.
Zaterdag ben ik alleen richting monteras geweest (redelijk vlak)
Vandaag ben ik met de fietsmakker van vrijdag naar girona geweest.
Morgen KDR
overmorgen de andere fietsmakker
...
Post Reply