2 Augustus De 4u van Lokeren
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Mio
- Mountainbiker
2 Augustus De 4u van Lokeren
1ste Grote prijs Mobibikes op 2 augustus
Aflossingswedstrijd voor teams van 3 tot 5 personen
Rondjes van 2 km in het Park ter beuken, Park J. Charlotte
Apart klassement Heren /Dames
Kostprijs 15 euro pp inc. Bbq
inschrijven kan op : http://www.mobibikes.be/home.html
Aflossingswedstrijd voor teams van 3 tot 5 personen
Rondjes van 2 km in het Park ter beuken, Park J. Charlotte
Apart klassement Heren /Dames
Kostprijs 15 euro pp inc. Bbq
inschrijven kan op : http://www.mobibikes.be/home.html
-
zwiebertje
- Mountainbiker
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Geknipt uit "Permanente routes" en topic "Lokeren" en toevallig ontdekt daags voordat Mio dit topic heeft geopend:
Ik weet zelf niet wat men zich bij die Bergendries moet voorstellen, maar het zal allicht een heuvel zijn! Het ware niet slecht indien de organisatoren hier zelf wat publiciteit zouden maken en wat informatie verschaffen!peir de worst wrote:In dat park geven we op 2augustus een 4u wedstrijd met ronden die over alle 2 die bergen gaan alle info op www.mobibikes.beDuffman wrote:
Belangrijkste is dat ik mij geamuseerd heb. Heb me trouwens zwaar mispakt aan da 1ste hellingske in den Bergendries, te laat geschakeld.
- peir de worst
- Mountainbiker
4u organisatie
Post by peir de worst »
Na het afspringen van een spinning maraton hadden de polifonics aan ons gevraagd iets te organiseren waardoor bovenstaande tot stand kwam.
In het josephine charlotte park zijn we nog aan het onderhandelen wat mag en niet mag,in het park ter beuken mag zowat alles(met die bergen en alle bomen is dat wel leuk natuurlijk), de toeren zullen wel naar 3km gaan.
omkleedruimte, sportdrank a volonte (leppin), drankbonnetjes van polifonics, bbq s`avonds voor onze zaak, prijzen hoofdzakelijk in natura,enz enz
De ronden zullen wel nog handmatig op een pc worden bijgehouden.
Mijn aanvraag is goedgekeurd als test case.
Heb zeker respect voor de natuur want het stad zal streng toezien op achtergelaten vuil, afwijkingen van het parcours enz
Polifonics is een nieuwe organisatie die nu 4 jaar bestaat.
Dit word georganisseerd tijdens de Lokerse feesten (week) en is 1 van de 3 lokatie`s waar muziek gespeeld word op een prachtlocatie in het park vlakbij de andere pleinen.
Parkeren kan je best voor of achter het station.
Inschrijven kan via onze site www.mobibikes.be
In het josephine charlotte park zijn we nog aan het onderhandelen wat mag en niet mag,in het park ter beuken mag zowat alles(met die bergen en alle bomen is dat wel leuk natuurlijk), de toeren zullen wel naar 3km gaan.
omkleedruimte, sportdrank a volonte (leppin), drankbonnetjes van polifonics, bbq s`avonds voor onze zaak, prijzen hoofdzakelijk in natura,enz enz
De ronden zullen wel nog handmatig op een pc worden bijgehouden.
Mijn aanvraag is goedgekeurd als test case.
Heb zeker respect voor de natuur want het stad zal streng toezien op achtergelaten vuil, afwijkingen van het parcours enz
Polifonics is een nieuwe organisatie die nu 4 jaar bestaat.
Dit word georganisseerd tijdens de Lokerse feesten (week) en is 1 van de 3 lokatie`s waar muziek gespeeld word op een prachtlocatie in het park vlakbij de andere pleinen.
Parkeren kan je best voor of achter het station.
Inschrijven kan via onze site www.mobibikes.be
-
peter van de voorde
- Mountainbiker
Post by peter van de voorde »
vanaf welke leeftijd mag men deelnemen?mijn zoon 11 jaar zou dan ook kunnen deelnemen , heeft rennersvergunning i.v.m. verzekering.
Is er mogelijkheid deelnemen aan bbq voor supporters en hoeveel betalen ze dan?
Is zeker iets moois van te maken op den Bergendries , zit een beetje vanalles in .
komen al zeker met een ploegje of twee af .
MTB-team Heiende
Is er mogelijkheid deelnemen aan bbq voor supporters en hoeveel betalen ze dan?
Is zeker iets moois van te maken op den Bergendries , zit een beetje vanalles in .
komen al zeker met een ploegje of twee af .
MTB-team Heiende