2 Augustus De 4u van Lokeren

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mio
Mountainbiker

2 Augustus De 4u van Lokeren

Post by Mio »

1ste Grote prijs Mobibikes op 2 augustus
Aflossingswedstrijd voor teams van 3 tot 5 personen
Rondjes van 2 km in het Park ter beuken, Park J. Charlotte

Apart klassement Heren /Dames
Kostprijs 15 euro pp inc. Bbq

inschrijven kan op : http://www.mobibikes.be/home.html
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Enkel voor teams of ook voor singel-rijders?
Mio
Mountainbiker

Post by Mio »

Enkel teams.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Hoe is dat parcours ? Beetje uitdagend ? Wat hoogtemeters ?
Mio
Mountainbiker

Post by Mio »

Geen flauw idee.Ik veronderstel aangezien het door 2 parken gaat zal het wel een bosrijke omgeving zijn.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Geknipt uit "Permanente routes" en topic "Lokeren" en toevallig ontdekt daags voordat Mio dit topic heeft geopend:
peir de worst wrote:
Duffman wrote:
Belangrijkste is dat ik mij geamuseerd heb. Heb me trouwens zwaar mispakt aan da 1ste hellingske in den Bergendries, te laat geschakeld.
In dat park geven we op 2augustus een 4u wedstrijd met ronden die over alle 2 die bergen gaan alle info op www.mobibikes.be
Ik weet zelf niet wat men zich bij die Bergendries moet voorstellen, maar het zal allicht een heuvel zijn! Het ware niet slecht indien de organisatoren hier zelf wat publiciteit zouden maken en wat informatie verschaffen!
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Ik weet dat bergske liggen, zullen korte klimmekes zijn van 100m, wat korte bochtjes enzo.
2km is niet lang hé...
Als het slecht weer is, zal er wel moeten gelopen worden op sommige plaatsen na veel passages...
Greets
peir de worst
Mountainbiker

4u organisatie

Post by peir de worst »

Na het afspringen van een spinning maraton hadden de polifonics aan ons gevraagd iets te organiseren waardoor bovenstaande tot stand kwam.

In het josephine charlotte park zijn we nog aan het onderhandelen wat mag en niet mag,in het park ter beuken mag zowat alles(met die bergen en alle bomen is dat wel leuk natuurlijk), de toeren zullen wel naar 3km gaan.
omkleedruimte, sportdrank a volonte (leppin), drankbonnetjes van polifonics, bbq s`avonds voor onze zaak, prijzen hoofdzakelijk in natura,enz enz
De ronden zullen wel nog handmatig op een pc worden bijgehouden.
Mijn aanvraag is goedgekeurd als test case.

Heb zeker respect voor de natuur want het stad zal streng toezien op achtergelaten vuil, afwijkingen van het parcours enz

Polifonics is een nieuwe organisatie die nu 4 jaar bestaat.
Dit word georganisseerd tijdens de Lokerse feesten (week) en is 1 van de 3 lokatie`s waar muziek gespeeld word op een prachtlocatie in het park vlakbij de andere pleinen.

Parkeren kan je best voor of achter het station.

Inschrijven kan via onze site www.mobibikes.be
peter van de voorde
Mountainbiker

Post by peter van de voorde »

vanaf welke leeftijd mag men deelnemen?mijn zoon 11 jaar zou dan ook kunnen deelnemen , heeft rennersvergunning i.v.m. verzekering.
Is er mogelijkheid deelnemen aan bbq voor supporters en hoeveel betalen ze dan?
Is zeker iets moois van te maken op den Bergendries , zit een beetje vanalles in .
komen al zeker met een ploegje of twee af .
MTB-team Heiende
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ok, heb ondertss ook al mail gehad van iemand van de organisatie. We komen af met een delegatie ongeregeld. Qua prijs originaliteit zullen we maar gewoon in ons dagelijks koerskostuum komen dat zal al euh een serieuze kanshebber zijn. Onze pimpmeister kan echter niet die dag.
Post Reply