kga soms rijden in de week, maar dan wel na 8 uur. 'k werk in Hoeilaart en ben altijd laat thuis. Zal wel niet voor deze maand zijn want ben aan het werken in mijn huisje...polletje wrote:ik zit in de week in gent an de sterre.
zij die in de week in het gentse willen rijden richting gavere of ergens anders laat maar weten. liefst op een woensdag avond. deze avond ga ik eens kijken naar de blaarmeersen hoe het daar zit met de aanleg van het bmx parcours.
bij de herders zitten er ook enkele bikers uit het gentse.
Gents volk!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Dat klopt. "Ondanks" dat wij onze toertocht/marathon in Maarkedal organiseren is er toch een serieus aantal Herders uit Gent (en omstreken) afkomstig. Zelf nog in Gent gewoond, nu al wat opgeschoven richting Vlaamse Ardennen (Oosterzele).polletje wrote:bij de herders zitten er ook enkele bikers uit het gentse.
Dus wie interesse heeft, even naar de site gaan en een berichtje achterlaten. Dan laten we wel weten wie wanneer wel eens een toertje wil doen.
melle
ik kom uit melle
ben 17 kaar oud en bike regelmatig
meestal de woensdag zaterdag zondag en wanneer ik eens vroeg thuis ben
ik kan 60 km rijden boven de 20 gem
kdoe veel de bloso van destelbergen heb die in gavere geprobeerd maar vind de wegwijzering een heel stuk minder
kdoe veel de bloso van destelbergen heb die in gavere geprobeerd maar vind de wegwijzering een heel stuk minder
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
@ zotte marre; ik woon ook in Oosterzele en ben eigenlijk op zoek nr een bikepartner voor een wekelijks ritje 's avonds op onze plaatselijke schone
zolang het daglicht dit toelaat ...
@ mtbkevin; als je je geroepen voelt, ik wil je wel eens op sleeptouw nemen op de route van oosterzele ... Stuur maar een PB indien je interesse zou hebben dan spreken we af aan de vierhoek in Gijzenzele (15 min rijden van melle centrum) of vertrekken we van melle centrum als ik met de fiets naar het werk ben ...
@ mtbkevin; als je je geroepen voelt, ik wil je wel eens op sleeptouw nemen op de route van oosterzele ... Stuur maar een PB indien je interesse zou hebben dan spreken we af aan de vierhoek in Gijzenzele (15 min rijden van melle centrum) of vertrekken we van melle centrum als ik met de fiets naar het werk ben ...
Re: melle
vreemd, ik vind die bewijzering eigenlijk vrij okmtbkevin wrote:ik kom uit melle
Re: melle
eens aan nazareth hangen re bijna geen meer of ze hangen te ver van elkaaren ben je bij wijze van spreke al 10 strate gepasseerdbiaz wrote:vreemd, ik vind die bewijzering eigenlijk vrij okmtbkevin wrote:ik kom uit melle