Bk Malmedy 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

Ruben S. wrote:
bam-bam wrote:hoi,

ik ga ook donderdag en ik ken het parcours ;). Normaal nemek iem mee omdat best riskant is enzo, maar deze keer kan er niemand mee dus zou fijn zijn als er daar nog volk rond zou rijden. Most er iets gebeuren...

Kristien
Leg eens uit in vergelijking met vorig jaar... :bounce:
kom te donderdag ook verkennen...
dan kunde het me u eige oge zien :P
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

filipkee wrote:
Ruben S. wrote:
bam-bam wrote:hoi,

ik ga ook donderdag en ik ken het parcours ;). Normaal nemek iem mee omdat best riskant is enzo, maar deze keer kan er niemand mee dus zou fijn zijn als er daar nog volk rond zou rijden. Most er iets gebeuren...

Kristien
Leg eens uit in vergelijking met vorig jaar... :bounce:
Ik ga deze zaterdag met mijn ploeg verkennen, en ik moet de weg weten. :-D
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

Ruben S. wrote:
filipkee wrote:
Ruben S. wrote: Leg eens uit in vergelijking met vorig jaar... :bounce:
dan kunde donderdag nog komen eh
dan wete zaterdag al de ideale lijnen :P
en dan kunde die ander van uw ploeg zeker de weg wijzen
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

-niet door centrum: start en aankomst naast Expo (lange startklim zit er nog wel in!)
-Na die lange saaie klim waar ze gekapt hebben moest ge rechts knikje op en dan wortels en dan weer kort knikje.
2008: moest ge direct terug afdalingske naar grindweg en dan lange klim met bevoorrading.
NU: na die 2e knik ni meer afdalen maar rechts steil blijven klimmen (ze hebben takken gelegd om aan te geven) en uiteindelijk kom je net waar de bevoorrading was terug op dat brede klimmend pad... Zwaar stuk.
-de bekende steile afdaling:
niet meer rechtstreeks aansnijden vanboven, maar na da afdalingske me die put rechtdoor blijven gaan (ipv links) en dan scherpe bocht links, even terug klimmen, single-track, bocht links en kom je aan de afdaling maar wat meer onderaan (bovenste stuk me die wortels is eruit :(. Oppassen! Scherpe draai rechts rond boom en dan meteen een trapje (dropje), daarna nog een.

Alles is goed aangegeven hoor! Ze hebben duidelijke paadjes gemaakt met takken en de "oude" paadjes afgesloten. Je kan ni missen...
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

filipkee wrote:
Ruben S. wrote:
filipkee wrote: kom te donderdag ook verkennen...
Als gij mij in Retie komt oppikken is dat geen probleem.

Als ge dat niet wil doen, wil ge den toer dan AUB uitleggen.
Ik ken die van vorig jaar uit mijne kop, ik weet alleen niet hoe ik naar de laatste afdaling moet rijden vanaf die weg met stenen na de startklim.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

bam-bam wrote:-niet door centrum: start en aankomst naast Expo (lange startklim zit er nog wel in!)
-Na die lange saaie klim waar ze gekapt hebben moest ge rechts knikje op en dan wortels en dan weer kort knikje.
2008: moest ge direct terug afdalingske naar grindweg en dan lange klim met bevoorrading.
NU: na die 2e knik ni meer afdalen maar rechts steil blijven klimmen (ze hebben takken gelegd om aan te geven) en uiteindelijk kom je net waar de bevoorrading was terug op dat brede klimmend pad... Zwaar stuk.
-de bekende steile afdaling:
niet meer rechtstreeks aansnijden vanboven, maar na da afdalingske me die put rechtdoor blijven gaan (ipv links) en dan scherpe bocht links, even terug klimmen, single-track, bocht links en kom je aan de afdaling maar wat meer onderaan (bovenste stuk me die wortels is eruit :(. Oppassen! Scherpe draai rechts rond boom en dan meteen een trapje (dropje), daarna nog een.

Alles is goed aangegeven hoor! Ze hebben duidelijke paadjes gemaakt met takken en de "oude" paadjes afgesloten. Je kan ni missen...
Ah ok, dit helpt al veel, nu die laatste afdaling nog... :lol:
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

Ruben S. wrote:
filipkee wrote:
Ruben S. wrote: Ik ga deze zaterdag met mijn ploeg verkennen, en ik moet de weg weten. :-D
Als gij mij in Retie komt oppikken is dat geen probleem.

Als ge dat niet wil doen, wil ge den toer dan AUB uitleggen.
Ik ken die van vorig jaar uit mijne kop, ik weet alleen niet hoe ik naar de laatste afdaling moet rijden vanaf die weg met stenen na de startklim.
nee da kank nie..
ge kunt mss me de fiets gaan :P :P
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

filipkee wrote:nee da kank nie..
Dan legt ge maar uit hoe ge naar die laatste afdaling moet rijden vanaf die weg met stenen na de startklim.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

[quote="Ruben S."][quote="filipkee"]nee da kank nie..
ge kunt mss me de fiets gaan :P :P[/quote]

Dan legt ge maar uit hoe ge naar die laatste afdaling moet rijden vanaf die weg met stenen na de startklim.[/quote] ge rijd die stene op, en dan draait ge naar rechts verder op de stenen tot ge aan u linkerkant een wegske ophoog ziet
daar draait ge in en dan den eerste terug rechts. dan is er n afdaling tot op ne bredere weg , diene volge tot ge links kunt afdraaie in de andere afdaling met die steile stukjes
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

bosse wrote:
Ruben S. wrote:
filipkee wrote:nee da kank nie..
Dan legt ge maar uit hoe ge naar die laatste afdaling moet rijden vanaf die weg met stenen na de startklim.
ge rijd die stene op, en dan draait ge naar rechts verder op de stenen tot ge aan u linkerkant een wegske ophoog ziet
daar draait ge in en dan den eerste terug rechts. dan is er n afdaling tot op ne bredere weg , diene volge tot ge links kunt afdraaie in de andere afdaling met die steile stukjes
Moet ge dan nog door dat grachtje van vorig jaar? of is het verder?

Ik ben juist het kaartje aan het bestuderen, is die laatste afdaling eiglijk wel anders tegenover vorig jaar. :-k

BTW wat bepaalt de startorde???
Post Reply