Bk Malmedy 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik ga ook te donderdag..bam-bam wrote:hoi,
ik ga ook donderdag en ik ken het parcours. Normaal nemek iem mee omdat best riskant is enzo, maar deze keer kan er niemand mee dus zou fijn zijn als er daar nog volk rond zou rijden. Most er iets gebeuren...
Kristien
ma om hoelaat zijt ge daar ongeveer?
tis te hope da der nog meer volk is das altijd plezanter!
vr mij een dik uurbam-bam wrote:Da zal in de voormiddag zijn he. Mar voor mij is't dikke 2u rijden dus denk rond 10u. Tussen 10 en 11u.
Zal mss al mar ander wielen meenemen, ander profiel
zal ik probere ook rond die tijd te kome, dan zijn we al zeker me 2 in da bos :p
ik heb racing ralphs ligge khoop da da volstaat
- bam-bam
- Mountainbiker
Ja RR moet wel lukken denk ik, slechtste geval NN. Gen idee hoeveel het daar geregend heeft...
Wat betreft overnachting:
parking mobilhomes en overnachting is op de "Expo" (2e rotonde helemaal links naast die winkel rijden). MAAR dat terrein is beton!! Kan je geen tentje zetten, hoewel ik er al wel gezien heb (BV Raid hautes fagnes). Mar lijkt me ni zo comfortabel, tenzij je op een bed slaapt :).
Verder door heb je wel 2 campings (richting Eupen, route d'Eupen dachtek) en ook een jeugdherberg.
"Les Vallons" is volzet (bungalow/appartement).
parking mobilhomes en overnachting is op de "Expo" (2e rotonde helemaal links naast die winkel rijden). MAAR dat terrein is beton!! Kan je geen tentje zetten, hoewel ik er al wel gezien heb (BV Raid hautes fagnes). Mar lijkt me ni zo comfortabel, tenzij je op een bed slaapt :).
Verder door heb je wel 2 campings (richting Eupen, route d'Eupen dachtek) en ook een jeugdherberg.
- mtberke
- Mountainbiker
Mercikes dan bekijken we da de dag zelf welbam-bam wrote:Ja RR moet wel lukken denk ik, slechtste geval NN. Gen idee hoeveel het daar geregend heeft...