Bk Malmedy 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
s3t
Mountainbiker

Post by s3t »

Als ik het plannetje goed bekijk is er toch een stuk veranderd aan het parcours. Het stuk waar de eerste bevoorrading vorig jaar was ziet er precies anders uit. Daar had je die klim in het open veld en dan bocht van 90° naar links. Ofwel interpreteer ik het verkeerd
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

ik ben van plan om donderdag 9 juli (of mss andere dag) eens het parcour te gaan verkennen.

als er nog zijn die gaan verkenne kunne we mss ginds afspreke ? want ik ken de tour eigenlijk nie.

ik dacht dat ze vanaf 15 juli de tour ginge uitpijle.
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

hoi,

ik ga ook donderdag en ik ken het parcours ;). Normaal nemek iem mee omdat best riskant is enzo, maar deze keer kan er niemand mee dus zou fijn zijn als er daar nog volk rond zou rijden. Most er iets gebeuren...

Kristien
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

bam-bam wrote:hoi,

ik ga ook donderdag en ik ken het parcours ;). Normaal nemek iem mee omdat best riskant is enzo, maar deze keer kan er niemand mee dus zou fijn zijn als er daar nog volk rond zou rijden. Most er iets gebeuren...

Kristien
ik ga ook te donderdag..
ma om hoelaat zijt ge daar ongeveer?
tis te hope da der nog meer volk is das altijd plezanter! :-D
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

Da zal in de voormiddag zijn he. Mar voor mij is't dikke 2u rijden dus denk rond 10u. Tussen 10 en 11u.
Zal mss al mar ander wielen meenemen, ander profiel :-?
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

Weet er iemand of we ergens da weekend ons tentje kunnen zetten,want ik rij bij de fun en mijn maatje bij de juniors en vind het gek om op en af te rijden.
filip_
Mountainbiker

Post by filip_ »

bam-bam wrote:Da zal in de voormiddag zijn he. Mar voor mij is't dikke 2u rijden dus denk rond 10u. Tussen 10 en 11u.
Zal mss al mar ander wielen meenemen, ander profiel :-?
vr mij een dik uur
zal ik probere ook rond die tijd te kome, dan zijn we al zeker me 2 in da bos :p
ik heb racing ralphs ligge khoop da da volstaat :-D
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

Ja RR moet wel lukken denk ik, slechtste geval NN. Gen idee hoeveel het daar geregend heeft...

Wat betreft overnachting:
parking mobilhomes en overnachting is op de "Expo" (2e rotonde helemaal links naast die winkel rijden). MAAR dat terrein is beton!! Kan je geen tentje zetten, hoewel ik er al wel gezien heb (BV Raid hautes fagnes). Mar lijkt me ni zo comfortabel, tenzij je op een bed slaapt :).
Verder door heb je wel 2 campings (richting Eupen, route d'Eupen dachtek) en ook een jeugdherberg.
"Les Vallons" is volzet (bungalow/appartement).
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

bam-bam wrote:Ja RR moet wel lukken denk ik, slechtste geval NN. Gen idee hoeveel het daar geregend heeft...

Wat betreft overnachting:
parking mobilhomes en overnachting is op de "Expo" (2e rotonde helemaal links naast die winkel rijden). MAAR dat terrein is beton!! Kan je geen tentje zetten, hoewel ik er al wel gezien heb (BV Raid hautes fagnes). Mar lijkt me ni zo comfortabel, tenzij je op een bed slaapt :).
Verder door heb je wel 2 campings (richting Eupen, route d'Eupen dachtek) en ook een jeugdherberg.
"Les Vallons" is volzet (bungalow/appartement).
Mercikes dan bekijken we da de dag zelf wel
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

bam-bam wrote:hoi,

Kristien
Leg eens uit in vergelijking met vorig jaar... :bounce:
Post Reply