saint vith (ebbt) 5 juli
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Heb me ook eens gewaagd aan cross country en moet zeggen dat het de moeite was
Vond het persoonlijk mooi parcour met enkele mooie afdalingen, eentje op snelheid zigzag tussen bomen en over de wortels, en eentje lekker steil naar beneden en dan nog enkele leuke stukjes. Was nooit echt héél steil bergop maar toch best meer dan pittig, natuurlijk geen meter plat
Wel gevaarlijke start vond ik en spijtig van de wel erg hevige regenbui voor de start waardoor parcours op sommige stukken toch wat vettig was geworden.
Wel vervelend dat ik drinkbushouder in eerste ronde ben verloren (blijkbaar niet goed genoeg vast gezet
) want laatste 2 ronden kreeg ik mijn terugval, anders zat top 25er zeker wel in, nu 'slechts' als 39e toegekomen, moet wel zeggen dat het niveau stukken hoger ligt dan in de marathons die ik al gereden heb...
Vond het persoonlijk mooi parcour met enkele mooie afdalingen, eentje op snelheid zigzag tussen bomen en over de wortels, en eentje lekker steil naar beneden en dan nog enkele leuke stukjes. Was nooit echt héél steil bergop maar toch best meer dan pittig, natuurlijk geen meter plat
Wel gevaarlijke start vond ik en spijtig van de wel erg hevige regenbui voor de start waardoor parcours op sommige stukken toch wat vettig was geworden.
Wel vervelend dat ik drinkbushouder in eerste ronde ben verloren (blijkbaar niet goed genoeg vast gezet
heeft jouw vader daar ook gereden ?Buffalo mtb wrote:Heb me ook eens gewaagd aan cross country en moet zeggen dat het de moeite was![]()
Vond het persoonlijk mooi parcour met enkele mooie afdalingen, eentje op snelheid zigzag tussen bomen en over de wortels, en eentje lekker steil naar beneden en dan nog enkele leuke stukjes. Was nooit echt héél steil bergop maar toch best meer dan pittig, natuurlijk geen meter plat![]()
Wel vervelend dat ik drinkbushouder in eerste ronde ben verloren (blijkbaar niet goed genoeg vast gezet) want laatste 2 ronden kreeg ik mijn terugval, anders zat top 25er zeker wel in, nu 'slechts' als 39e toegekomen, moet wel zeggen dat het niveau stukken hoger ligt dan in de marathons die ik al gereden heb...
- Loek Pictures
- Mountainbiker
Post by Loek Pictures »
Mooie omgeving mooi technisch parkoer maar bij de opstelling van de renners stel ik me toch wel vragen! B.v. de nummer 2 in het klassement van de EBBT moet helemaal achteraan starten!? Begrijpen wie begrijpen kan!
Ciao,
Loek
Ciao,
Loek
- Loek Pictures
- Mountainbiker