Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Naar Nazareth gereden en de blauwe lus gedaan. Goede bepijling! Ik heb ze,denk ik, allemaal gevonden.
Alles bij elkaar een tocht van 103 km :bounce: :bounce: :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vandaag op & top klaar om de regen te "ontvangen".
heb geen slijkbanden, dus dacht effe aan het nat te wennen op de baan.

en, wat nu ??? de druppels hebben danig op zich laten wachten.
wél veel wind vandaag ; 38 km waarvan de helft dus tegen.

dacht eigenlijk effe los te rijden (nog van zondag) maar de drang naar sneller was gewoon te groot :-?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:vandaag op & top klaar om de regen te "ontvangen".
heb geen slijkbanden, dus dacht effe aan het nat te wennen op de baan.

en, wat nu ??? de druppels hebben danig op zich laten wachten.
wél veel wind vandaag ; 38 km waarvan de helft dus tegen.

dacht eigenlijk effe los te rijden (nog van zondag) maar de drang naar sneller was gewoon te groot :-?
duts toch :cry:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote:duts toch :cry:
is "duts" afkorting van een lelijk woord ? ben nog aan't leren van de mannentaal hier :-? .
of heb ik weer iets gemist ? kan natuurlijk ook ....

(indien ja, deze morgen ook van toepassing want ze hebben mijnen achteruitkijkspiegel gepikt :evil: :evil: )
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote:duts toch :cry:
is "duts" afkorting van een lelijk woord ? ben nog aan't leren van de mannentaal hier :-? .
of heb ik weer iets gemist ? kan natuurlijk ook ....

(indien ja, deze morgen ook van toepassing want ze hebben mijnen achteruitkijkspiegel gepikt :evil: :evil: )
Kent ge dat niet, een 'dutske'? Dat is iemand waarmee je medelijden zou hebben ...

Klein vraagske toch, hoe kunnen ze in god's naam je achteruitkijkspiegel stelen???
ikke met de fiets
Mountainbiker

Lampion wrote: Kent ge dat niet, een 'dutske'? Dat is iemand waarmee je medelijden zou hebben ...

Klein vraagske toch, hoe kunnen ze in god's naam je achteruitkijkspiegel stelen???
ja, zeg, ik em aantwaarepse roots .... . geft me nog efkes den tijd om mij aan te passen ok ? :-D

achteruitkijkspiegel : die dingeskes die rechts & links uit den auto steken in een kapsulleke, waarin ne spiegel steekt. om in de kijken as ge van rijstrook verandert o.a. 8)
complimenten aan den "démonteur" ; de spiegel is er zo te zien zonder schade uitgehaald. de kabeltjes voorzichtig losgemaakt.
kosten natuurlijk voor de dees :evil:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Lampion wrote: Kent ge dat niet, een 'dutske'? Dat is iemand waarmee je medelijden zou hebben ...

ja, zeg, ik em aantwaarepse roots .... . geft me nog efkes den tijd om mij aan te passen ok ? :-D

achteruitkijkspiegel : die dingeskes die rechts & links uit den auto steken in een kapsulleke, waarin ne spiegel steekt. om in de kijken as ge van rijstrook verandert o.a. 8)
complimenten aan den "démonteur" ; de spiegel is er zo te zien zonder schade uitgehaald. de kabeltjes voorzichtig losgemaakt.
kosten natuurlijk voor de dees :evil:
Duts toch :cry:
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

die dingen noemen ze zijspiegels, in de volksmond wordt uw binnenspiegel (dat rechthoekig ding aan uw voorruit) vaak wel eens verkeerdelijk een 'achteruitkijkspiegel' genoemd ...
Ik heb nl nog nooit gehoord van een spiegel die dient om vooruit te kijken ... anders noemt dat een raam of ruit!

Het is jammer en dergelijke dingen gebeuren echt wel al te vaak, zeker bij die nieuwe automatische en verwarmde spiegels en zo ...
ikke met de fiets
Mountainbiker

Lampion wrote:die dingen noemen ze zijspiegels, in de volksmond wordt uw binnenspiegel (dat rechthoekig ding aan uw voorruit) vaak wel eens verkeerdelijk een 'achteruitkijkspiegel' genoemd ...
Ik heb nl nog nooit gehoord van een spiegel die dient om vooruit te kijken ... anders noemt dat een raam of ruit!
point taken :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Lampion wrote:die dingen noemen ze zijspiegels, in de volksmond wordt uw binnenspiegel (dat rechthoekig ding aan uw voorruit) vaak wel eens verkeerdelijk een 'achteruitkijkspiegel' genoemd ...
point taken :-D
Wat voor wagen is het ikke met de fiets?
Post Reply