05/07/2009 Thimister

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik heb gegokt op goed weer en ... gewonnen => zalig zonneke om in te rijden!
Ik heb gegokt op een mooie tocht en ... verloren => slechtste Ardennentocht tot nu toe. :evil: :evil:

Was ik maar bij mijn eerste keuze geweest en halfweg de E40 Brussel-Luik afgeslagen richting Durbuy ipv rechtdoor te rijden naar Thimister.
Maar ik zag rechts van die donkere wolken afkomen en heb het zekere voor het onzekere genomen. Deju pech hé!

Veel asfalt en veel te wenig kilometers, ik had amper 38,5km maar toch 604+hm
En dan nog 3 bevoorradingen op zo een korte afstand is ook wat overdreven #-o

http://www.pixagogo.com/5603374478
krisl2
Mountainbiker

Post by krisl2 »

Change, hebben we goed gekozen en deze niet gereden. Is 3de jaar op rij dat dit een zwakke tocht is, te veel asvalt. Niet GHF waardig. Hopelijk dat de organisatie het parcour wat aanpast. GHF heeft veel betere tochten.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

krisl2 wrote:Change, hebben we goed gekozen en deze niet gereden. Is 3de jaar op rij dat dit een zwakke tocht is, te veel asvalt. Niet GHF waardig. Hopelijk dat de organisatie het parcour wat aanpast. GHF heeft veel betere tochten.
Zijn er mensen met de vraag over het parkoer,en naderhand zeggen dat het een kl.... parkoer is,en gelukkig niet zijt geweest. [-X
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

Amai, de reacties zijn niet OK, op zich sorry voor mijn positieve instelling want ik was helemaal anders geïnformeerd. Jammer, want het zou vroeger toch beter moeten geweest zijn.
Te hopen dat andere TT's de volgende weken de stemming terug verbeteren!
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Volgende week Bolland en de week erop Stavelot. Allebei aanraders :bounce:
krisl2
Mountainbiker

Post by krisl2 »

BASSMAN wrote:
krisl2 wrote:Change, hebben we goed gekozen en deze niet gereden. Is 3de jaar op rij dat dit een zwakke tocht is, te veel asvalt. Niet GHF waardig. Hopelijk dat de organisatie het parcour wat aanpast. GHF heeft veel betere tochten.
Zijn er mensen met de vraag over het parkoer,en naderhand zeggen dat het een kl.... parkoer is,en gelukkig niet zijt geweest. [-X
@bassman, geloof me, ik heb recht van spreken, heb deze tocht de laatste 5jaar gereden, editie 07-08 waren teveel asvalt en blijkbaar 09 ook, vandaar......
vergeleken met de andere GHF is dit de zwakste. GHF heeft zeer mooie tochten.
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Hij bedoelde te zeggen dat je dit hier van te voren ook wel effe had kunnen melden.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

en dan waren er nog mensen die het een goede tocht vonden!!! #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
swiba
Mountainbiker

Post by swiba »

Genoeg over de voorbije tocht nu... Volgend item : waarom zou de chrono en TT volgende zondag in Bolland veel beter zijn dan deze in Thimister ?... het is tenslotte slechts een paar km. van mekaar verwijderd... zoveel andere mogelijkheden zijn er in deze streek toch niet volgens mij...
krisl2
Mountainbiker

Post by krisl2 »

swiba wrote:Genoeg over de voorbije tocht nu... Volgend item : waarom zou de chrono en TT volgende zondag in Bolland veel beter zijn dan deze in Thimister ?... het is tenslotte slechts een paar km. van mekaar verwijderd... zoveel andere mogelijkheden zijn er in deze streek toch niet volgens mij...
Deze streek heeft heel veel te bieden, Bolland, alsook Housse-Barchon (Blegny) Zijn prachtige tochten, vele single tracks, technisch. De moeite.
Zullen er zeker ook zijn.
Post Reply