05/07/2009 OTEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

Mr Loco wrote:het was vandaag mijn allereerste MTB tocht.en het was meer dan heel goed.de organisatie was perfect.het parcour was prachtig en daar bovenop heb ik het nog uitgereden ook.ik heb de 40km gereden aan een gemiddelde van 16.8km/u.kan dus niet echt beter zijn voor mij.

bedankt aan de krierecrossers. =D> zeker tot volgend jaar,en wie weet mss vroeger e sjarlewie :lol:

mr loco goed gevonden hehe
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Hier na 4 maanden inactiviteit weer aan de start verschenen. Ik moet zeggen, heb mij wreed gejeund! Deed deugd om weer op den bike te zitten tussen het MTB volkske...

Heb de 52 km gedaan en heen en terug met de bike naar huis wat neerkwam op een goede 70 km aan ongeveer 20 km/uur gemiddeld... Nie slecht na 4 maand niets van sport... :-?
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Alvast bedankt van heel het krierecrossersteam aan iedereen die deelnam;

Fotos worden deze week op de site gezet!
We hadden 786 starters waarvan volgens ons iedereen content was.
Geen ongevallen gehad.
Hier en daar een probleempje met wegnemen van pijlen en door de warmte op de bevoorrading maar we hebben er alles aan gedaan om dit zo snel als mogelijk recht te trekken en is gelukt!
En jullie hoeven niet te wachten tot volgend jaar he we hebben namelijk ook nog onze winterkriertocht deze start wel in st-denijs en gaat richting mont-saint hubert echt prachtige streek om te mtb'ken (zeer goed bereidbaar parcour zelfs bij zeer veel regen vorig jaar gehad).

hopelijk tot deze winter

mvg sjarlewie
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Ivm de afstanden

Inderdaad hebben we door omstandigheden en door problemen met toelatingen van prives de afstanden iets moeten wijzigen….Wij dachten beter iets meer kilometers dat er gewoon asfalt te moeten insteken, vandaar ook dat we een ommetje gemaakt hebben en Heynsdaele bos erbij namen. Schoon stukje toch hé? De exacte GPS-gemeten afstand, namelijk 77 km.

mvg sjarlewie
bulcke
Mountainbiker

Post by bulcke »

heb genoten van deze rit.
Bepijling was heel in orde alsook de bevoorrading.
Jammer genoeg moest ik wel de laaste 5km met 1 pedaal verder rijden.
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

bulcke wrote:heb genoten van deze rit.
ja juist heb je mij gisteren verteld in de cantine volgende keer moet je de pechdienst bellen he al was je een van de laatsten gestart.

mvg sjarlewie
Bike buyer
Mountainbiker

1-puntje

Post by Bike buyer »

Als ik dan toch één minpuntje moet vermelden maaaaar waar de krierecrossers niks aan kunnen veranderen: :roll: :roll:
Ipv douches was het een gratis sauna.
Voor de rest nogmaals proficiat.
[-o< [-o< [-o<
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Rock Rider wrote:Hier na 4 maanden inactiviteit weer aan de start verschenen. Ik moet zeggen, heb mij wreed gejeund! Deed deugd om weer op den bike te zitten tussen het MTB volkske...

Heb de 52 km gedaan en heen en terug met de bike naar huis wat neerkwam op een goede 70 km aan ongeveer 20 km/uur gemiddeld... Nie slecht na 4 maand niets van sport... :-?
Dan ben jij het denk ik, waar ik een paar honderd meter mee heb samen gereden thv. het banhoutbos :wink:
bulcke
Mountainbiker

Post by bulcke »

sjarlewie krierecrosser wrote:
bulcke wrote:heb genoten van deze rit.
ja juist heb je mij gisteren verteld in de cantine volgende keer moet je de pechdienst bellen he al was je een van de laatsten gestart.

mvg sjarlewie
Ik had bijna 73km op mijn teller staan dus vond ik het niet echt nodig om te bellen. Maar blijkbaar waren het enkele km meer.
Taghonske
Mountainbiker

Post by Taghonske »

Dieter1986 wrote:
Taghonske wrote:Heb de 70km gedaan. Net zoals vorig jaar terug erg genoten van het constante afzien :roll: Met nen goejen compagnon toch een skoon gemiddelde van 21.2 gereden.
Niets dan lof voor de organisatie, dus tot volgend jaar!
ben jij van Zeewieties ? toevallig nie met mijn Broer gereden ie heeft ook 78 km gereden int spoor van jonge kerel van Zeewieties :-D
Ja, dat was ik, maar ik heb vooral in zijn spoor (wiel) gereden. Uw broer kan rap naar boven rijden en naar beneden is hij nog moeilijker te volgen. Hij is technisch erg sterk. =D>
Post Reply