05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

punky wrote:zal morgen eens zien of de 66km me terug lukt heb deze week toch al terug 140km in de beentjes zitten hopelijk kan ik nu maltje al wat beter volgen want ben al weer 5kg kwijtgeraakt :P
Sorry makker dat ik thuis gebleven ben.
Ik had geen zin in fietsen vandaag?Raar eigenlijk.
Langs de andere kant,gezellig met het vrouwtje genieten van het goede weer is ook leuk.
Voor volgende week hou ik je op de hoogte,ik ga wat dieeten en weet nog niet wat mijn lichaam gaat doen.
Ik moet enkele weken streng dieeten en dan is "afzien van het sporten" misschien geen optie.
:oops:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

wegens niet veel tijd en ietske te laat uit bed gesukkeld, gewoon de 30km gedaan. Wel van thuis vertrokken met de fiets.

Perfecte organisatie. Goede afpijling. Deftige bevoorrading. Leuk parkoers en met dat zand extra moeilijk op sommige stukken.

Totaal 60,4km gebold en nu naar 't doopfeest.

Goe gedaan Downhillbikers!!! =D> =D> =D>
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

65 km gedaan.

Vlammen & stof vreten, maar toch dikke fun.
Alle te verwachte passages en klimmekes waren van de partij.

Volgende keer weer.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Wij zijn ook hier komen biken. Naast zon, stof, veel volk, perfect bepijling (eigenlijk gewoon de stofwolk volgen), goede bevoorrading telde ik ook 48km , 650 hoogtemeters en 120459 kasseitjes :lol:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Zwaar

Post by ikke met de fiets »

amai, toch een zwaar tripje, voor de eerste keer. en gelukkig nog ge-opteerd voor de 30 km.
de pijltjes waren inderdaad heel goed, ge kon er ni naast kijken, wa voor mij toch een must is.

Enkele redenen waarom het zo zwaar was voor mij, om uit te leren natuurlijk :
. ik ben traag #-o (allé, in't fietsen) en anderen rapper. dus moest ik veel stoppen om de anderen op die single tracks door te laten.
. reden ook van het traag zijn is natuurlijk de conditie die nog ni op&top is, en ook omdat er ni veel tijd / afstand was tussen de technische stukjes om te recupereren.... toen ik tussen die 20 & 25 km nen haak had gevonden, dan had ik mijne fiets daar waarschijnlijk (effe) opgegooid. :-?
. 2/3de van diegenen die je voorbijsteken laten zelfs ni weten da ze eraan komen. dan komen ze voorbijvlammen terwijl jij daar je kas zit af te draaien, en een beste padje van de weg te vinden.

maar toch zullen we terugkomen. nu gerecupereerd zijn het toch altijd fijne ervaringen, en content da'k het einde heb gehaald.
volgende keer nóg later vertrekken zal ook helpen.

PS : ben blij da'k toch voor enkelen voor entertainment heb kunnen zorgen door (weeral :oops: ) stilstaand te vallen (die verdmde klikpedalen hé) .... der was er zelfs ééne die bijna de slappe lach kreeg op zijne fiets. het zicht zal allicht wel kandidaat voor "video dinges" zijn geweest :-D
Slome speedy
Mountainbiker

Post by Slome speedy »

Vandaag na een maand of 2 de koersvlo nog eens aan de haak gehangen en afgezakt naar oud heverlee. Ineens ingeschreven voor de 100 km kwestie van er rap terug in te komen.
De benen draaiden goe, alleen technisch blijft het toch een geklungel bij mij. Gelukkig was het niet al te technisch en wat aanschuiven op de single tracs(zodat da gelkungel wa minder opvalt) en kon er verder goe gevlamd worden.
Al bij al zeer content over de prestatie 103 km tegen 23.3 gem en 1370 hm rijker.
Op het laast toch nog ff gedemonstreerd (in m'n belgische 3 kleur tenue) hoe je door de zandbak vlamt, want da kan ik wel.
Perfect bepijlde toer zoals naar vaste gewoonte, proficiat met jullie organisatie en tot volgend jaar.
Slome speedy
Mountainbiker

Post by Slome speedy »

Vandaag na een maand of 2 de koersvlo nog eens aan de haak gehangen en afgezakt naar oud heverlee. Ineens ingeschreven voor de 100 km kwestie van er rap terug in te komen.
De benen draaiden goe, alleen technisch blijft het toch een geklungel bij mij. Gelukkig was het niet al te technisch en wat aanschuiven op de single tracs(zodat da gelkungel wa minder opvalt) en kon er verder goe gevlamd worden.
Al bij al zeer content over de prestatie 103 km tegen 23.3 gem en 1370 hm rijker.
Op het laast toch nog ff gedemonstreerd (in m'n belgische 3 kleur tenue) hoe je door de zandbak vlamt, want da kan ik wel.
Perfect bepijlde toer zoals naar vaste gewoonte, proficiat met jullie organisatie en tot volgend jaar.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Slome speedy wrote: Gelukkig was het niet al te technisch en wat aanschuiven op de single tracs(zodat da gelkungel wa minder opvalt) en kon er verder goe gevlamd worden.
niet té technisch ? amai, 'k moet nog hiël hard oefenen blijkbaar #-o
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Fantastische toch vond ik. Alleen veel te snel vertrokken voor de 100km; nogal dodelijk. Maar toch uit gereden. Organisatie was ook heel erg goed.
nu-4000
Mountainbiker

Post by nu-4000 »

Wel, wel, de 100 km gedaan, die er net als vorig jaar maar een dikke 98 km was.
5 km voor de tweede bevoorrading twee crashes gezien op een aangeduide gevaarlijke afdaling. Geultjes weggestopt onder langer gras ...
Eén verdraaide kuit, maar de tweede een gebroken sleutelbeen. Iemand van de organisatie was meteen ter plaatse, hopelijk niet te erg...
Verder applaus voor de organisatie.
Maar mannen, maak de 100 er 100 volgende keer. Dat is toch zo'n mooie grens ...
Volgende week Bolland !!!
Post Reply