bwa wa ne al emme gemokt is redel aleen die dirt jump's moete nog wa beter gemokt worre en pat breder,gelijk make,en denne-appels weg doen of ge steekt me u gezicht tege de grondjorre28 wrote:je hebt daar wel een ferm parcourke liggen moet ik zegge
Parcour Re updated P1
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
foreststyle
- Mountainbiker
- bosse
- Mountainbiker
Ik woon in tremelo! aan de visvijvers recht tegenover jullie bos, ik hoop nie da jullie die bosse gaan afsapnnen, as ik naar school fiets in betekom fiets ik erdoor, als ik ga trainen ook, als ik naar mijn vrinde ga,... die bos word door zoveel mensen gebruikt (alleen het bos van baal naar tremelo , naast jullie parcour) Ik wil gerust komen helpen! laat maar weten wanneer jullie er zijn , ik heb wel geen bmx meer! maar een paar honderde meters verder hadden wij ons parcour met dirts van een paar meter! Als ik mag helpen bij jullie wil ik wel helpen om ne noth shore te bouwen , dat zou daar ideaal zijn!
-
foreststyle
- Mountainbiker
Post by foreststyle »
Maar als we het afspanne laate we de weg zowizoo open want we kome er soms zelf langs en jah als je tijd hebt kom maar helpen we late u dan wel iets weten want zo graakt het mischien nog af .
cva, gij kent mij ze kzit ook in betekom, kzen dien ene me zen blauw klak en die madam daarop ge zult me wel al gezien emmebosse wrote:Ik woon in tremelo! aan de visvijvers recht tegenover jullie bos, ik hoop nie da jullie die bosse gaan afsapnnen, as ik naar school fiets in betekom fiets ik erdoor, als ik ga trainen ook, als ik naar mijn vrinde ga,... die bos word door zoveel mensen gebruikt (alleen het bos van baal naar tremelo , naast jullie parcour) Ik wil gerust komen helpen! laat maar weten wanneer jullie er zijn , ik heb wel geen bmx meer! maar een paar honderde meters verder hadden wij ons parcour met dirts van een paar meter! Als ik mag helpen bij jullie wil ik wel helpen om ne noth shore te bouwen , dat zou daar ideaal zijn!
Pcs ene van de Groen !Hubertje wrote:Putten zijn gewoon lomp, niet om door te rijden, maar door de drastische manier waarop ze de omgeving veranderen.bram DR wrote:Hubertje wrote:lompe put.. hatelijk!
wa is er mis me ne put?
als ge deze tegoei maakt en der me de juist techniek doorrijd haalde er alleen ma snelheid uit
Moet erges u zand halen voor sprongen hé
Maakt ni uit of ge gaten maakt of ni , ze zagen toch alleen maar ...
Enige waar ik naar kijk is ofdat mijn bouwsels niemand storen en dat er geen afval wordt achtergelaten. Tegewoordig mag niks meer in dit trieste trieste land ....