Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
BGT
Mountainbiker

Post by BGT »

LuckyIron wrote:als je da voor alle 70 mensen bij mij moet doen, dan zijt ge daar een paar dagen mee bezig om al die correcties door te voeren.
ik beklaag het diegene die het moet doen :-D
Dit is oa de reden waarom ze dat bij ons niet doen !
Als het weer het toelaat rijd ik ook met de fiets naar het werk (22km enkel).
Ik heb ook al herhaaldelijk met HR gaan praten maar ze hebben altijd wel argumenten om het niet te doen: te veel werk, hoe controleren of iemand wel degelijk met de fiets komt, enz.
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Bij ons kan je ook gewoon een blad "op eer en geweten" indienen en dan krijg je voor die dagen fietsvergoeding... autovergoeding blijft wel behouden dus geen correcties.

Dat is ook de reden waarom ze bij ons niet naar 0.20 euro per km willen gaan...

:lol:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

B-artiest wrote:Bij ons kan je ook gewoon een blad "op eer en geweten" indienen en dan krijg je voor die dagen fietsvergoeding... autovergoeding blijft wel behouden dus geen correcties.

Dat is ook de reden waarom ze bij ons niet naar 0.20 euro per km willen gaan...

:lol:
de twee tegelijk krijgen ... jullie hebben daar blijkbaar geene last van de crisis :-?
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Zijn er mensen die geen kastje hebben op het werk om al hun gerief in te proppen? Zo ja, hoe transporteer je dan gans die nest (douchegerief, handdoek, kledij voor het werk, ...) Ik kan me voorstellen als dat allemaal in een rugzak moet, dat je kledij voor het werken er dan ook navenant uitkomt :roll:

John.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mirlong1 wrote:Zijn er mensen die geen kastje hebben op het werk om al hun gerief in te proppen? Zo ja, hoe transporteer je dan gans die nest (douchegerief, handdoek, kledij voor het werk, ...) Ik kan me voorstellen als dat allemaal in een rugzak moet, dat je kledij voor het werken er dan ook navenant uitkomt :roll:

John.
Op elke werk vind je wel ergens een plekje waar je een kastke kwijt kan.
bij mij hangt mijn fietsgerief in het chauffagekot te drogen, dit lukt in de winter iets beter dan in de zomer, omdat in de zomer de chauffage niet opstaat natuurlijk.
Verder neem ik een keer per week een rugzak met proper dingen mee en dan het vuile met terug naar huis.

Streets
BGT
Mountainbiker

Post by BGT »

Mirlong1 wrote:Zijn er mensen die geen kastje hebben op het werk om al hun gerief in te proppen? Zo ja, hoe transporteer je dan gans die nest (douchegerief, handdoek, kledij voor het werk, ...) Ik kan me voorstellen als dat allemaal in een rugzak moet, dat je kledij voor het werken er dan ook navenant uitkomt :roll:

John.
Op mijn vorige job had ik dat ook niet. Ik nam alles mee in de rugzak inclusief laptop. Ik mocht (en mag nog) altijd casual gekleed zijn dus dat valt wel mee hoor.
Nu heb ik wel een kastje en ik neem nog steeds alles mee behalve mijn schoenen.
Ik zie die 5 kilo extra als extra training. Mooi meegenomen dus.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

BGT wrote:

John.
Op mijn vorige job had ik dat ook niet. Ik nam alles mee in de rugzak inclusief laptop. Ik mocht (en mag nog) altijd casual gekleed zijn dus dat valt wel mee hoor.
Nu heb ik wel een kastje en ik neem nog steeds alles mee behalve mijn schoenen.
Ik zie die 5 kilo extra als extra training. Mooi meegenomen dus.
Waarom laat jeje schoenen niet op het werk?
met 2 paar doe je 2 keer zo lang #-o

Streets
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ik meen juist begrepen te hebben dat hij juist zijn schoenen op het werk laat.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

ivo wrote:Ik meen juist begrepen te hebben dat hij juist zijn schoenen op het werk laat.
Right #-o
harder lezen zegt mijn madam dan,.......

Streets
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

:lol: :lol:
Post Reply