Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Coyote
- Mountainbiker
Tja dat was mijne fully ... tot dat 'm GEPIKT is ...bollie wrote:mooie fiets heb je ...carbon zo te zien ...hopelijk niet te snel voor mij
Enfin, ik neem mijne HT mee, den Ghost SE4000.
Wat de snelheid van de fiets betreft, zit'm alles in het manneke wat er op zit hé
Miljaarde nog zolang wachten
Op't eind van het strand van Playa d'aro zeker? Ik verblijf in Calella de Palafrugel. Is er een mooi wegje van Calella naar Playa dat niet langs die grote baan tussen Palafrugel en Palamos gaat?
Tussen Palafruguel en Palamos ligt toch een bos dacht ik ? en hier lopen verschillende boswegen. Als ik het goed voorheb, waren ze in april een dolomietweg aan het aanleggen richting palamos.
Daarna volg je de haven en dan de dijk van palamos. Op het einde moet je wel de kustweg volgen tot playa, nu kan je terug op de dijk van playa, helemaal op het einde van de dijk is het rodekruispostje. (en een zitbank waar je kan uitrusten)
Daarna volg je de haven en dan de dijk van palamos. Op het einde moet je wel de kustweg volgen tot playa, nu kan je terug op de dijk van playa, helemaal op het einde van de dijk is het rodekruispostje. (en een zitbank waar je kan uitrusten)
Re: l'escala
Hallo Mathieu,Mathews wrote:Zou ik eens het gsm nummer van iemand mogen hebben.
Misschien univega.
Ik zit die periode ook in de buurt en zou wel eens willen mee rijden met jullie al dit kan.
Groeten
Mathieu
ik heb je mijn gsm nr doorgemaild in een PM.
tot in spanje
- Coyote
- Mountainbiker
Zeg Dikke Kuiten, in de bovenstaande ben ik wel geïnterresseerd!!dikke kuiten wrote: ...
_Via Palamos langs de kust naar Llafranc naar de vuurtoren(bijna de Mas nou)
...
Heb je van deze trip een gps-track?