Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...Sgt.Stedenko wrote:Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd![]()
![]()
Goed voor +120 km![]()
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Ja ik ben een student van 30 jaar
Nee serieus, ik zit nu zonder werk en heb dus veeeeeeeeeeeeel tijd over dus dat gaat 98% in sporten, 1% in slapen en 1% op dit forum
Moet wel zeggen dat mijn conditie altijd maar beter en beter wordt

Nee serieus, ik zit nu zonder werk en heb dus veeeeeeeeeeeeel tijd over dus dat gaat 98% in sporten, 1% in slapen en 1% op dit forum
Moet wel zeggen dat mijn conditie altijd maar beter en beter wordt
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Jij hebt tenminste werk. En je zult daar nu wel zitten met de airco aan in zo'n weer. (anders dikke pechLampion wrote:Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...Sgt.Stedenko wrote:Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd![]()
![]()
Goed voor +120 km![]()
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Heb zelfs geen airco nodigSgt.Stedenko wrote:Jij hebt tenminste werk. En je zult daar nu wel zitten met de airco aan in zo'n weer. (anders dikke pechLampion wrote:Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...Sgt.Stedenko wrote:Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd![]()
![]()
Goed voor +120 km![]()
)
mijn kantoor vandaag

terug even ON TOPIC;
vandaag met de fiets naar het werk, AVS 16,5 en gemiddelde hartslag 123 straks aan hetzelfde gezapige tempo terug naar huis (als het niet regent)
UPDEET; foto resized
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Gisteren 42 km via bos Wachtebeke - veldwegen Zeveneken - Lammeken - stukje weg in Zaffelare - Moerbeke - Wachtebeke. Was een GPS tochtje, waarschijnlijk de "wintertocht" van Zeveneken. Paar keer middenin een maisveld uitgekomen, waar men 's winters over kan wellicht en 2 keer moeten omkeren omdat ik niet doorkon wegens metershoge tengels
Matig tempo, 't was nog 27° om 21.00 u
Matig tempo, 't was nog 27° om 21.00 u
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Dat ziet er een leuke tuin uit! Kan ik daar ne keer komen crossen me mijne velo?Lampion wrote:Heb zelfs geen airco nodigSgt.Stedenko wrote:Jij hebt tenminste werk. En je zult daar nu wel zitten met de airco aan in zo'n weer. (anders dikke pechLampion wrote: Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...)
mijn kantoor vandaag(en eigenlijk al heel de week)
terug even ON TOPIC;
vandaag met de fiets naar het werk, AVS 16,5 en gemiddelde hartslag 123 straks aan hetzelfde gezapige tempo terug naar huis (als het niet regent)
UPDEET; foto resized
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Lampion wrote:denk niet dat mijn ma/baas heel erg tevreden zou zijn moesten we door haar bloemperkskes beginnen crossen, we kunnen ev wel een strandrace organiseren in mijn dochter haar zandbak