Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Sgt.Stedenko wrote:Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd :bounce: :bounce:
Goed voor +120 km :bounce: :bounce:
Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Ja ik ben een student van 30 jaar :P
Nee serieus, ik zit nu zonder werk en heb dus veeeeeeeeeeeeel tijd over dus dat gaat 98% in sporten, 1% in slapen en 1% op dit forum :lol: :lol:
Moet wel zeggen dat mijn conditie altijd maar beter en beter wordt (o) (o)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd :bounce: :bounce:
Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...
Jij hebt tenminste werk. En je zult daar nu wel zitten met de airco aan in zo'n weer. (anders dikke pech :lol: )
Lampion
Mountainbiker

Post by Lampion »

Sgt.Stedenko wrote:
Lampion wrote:
Jij hebt tenminste werk. En je zult daar nu wel zitten met de airco aan in zo'n weer. (anders dikke pech :lol: )
Heb zelfs geen airco nodig :-)

mijn kantoor vandaag ;-) (en eigenlijk al heel de week)
Image

terug even ON TOPIC;

vandaag met de fiets naar het werk, AVS 16,5 en gemiddelde hartslag 123 straks aan hetzelfde gezapige tempo terug naar huis (als het niet regent)

UPDEET; foto resized
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Sommigen hebben toch een schoon leven hey ;)
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Gisteren 42 km via bos Wachtebeke - veldwegen Zeveneken - Lammeken - stukje weg in Zaffelare - Moerbeke - Wachtebeke. Was een GPS tochtje, waarschijnlijk de "wintertocht" van Zeveneken. Paar keer middenin een maisveld uitgekomen, waar men 's winters over kan wellicht en 2 keer moeten omkeren omdat ik niet doorkon wegens metershoge tengels #-o
Matig tempo, 't was nog 27° om 21.00 u =D>
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Lampion wrote: Jij bent nog student zeker? Ik heb daar nl geen tijd voor hoor! Zoveel te beter voor u natuurlijk en ik ben dan ook wel een beetje jaloers dat ik in dergelijk weer op kantoor moet zitten ...
Heb zelfs geen airco nodig :-)

mijn kantoor vandaag ;-) (en eigenlijk al heel de week)
Image

terug even ON TOPIC;

vandaag met de fiets naar het werk, AVS 16,5 en gemiddelde hartslag 123 straks aan hetzelfde gezapige tempo terug naar huis (als het niet regent)

UPDEET; foto resized
Dat ziet er een leuke tuin uit! Kan ik daar ne keer komen crossen me mijne velo? :lol:
Lampion
Mountainbiker

Post by Lampion »

denk niet dat mijn ma/baas heel erg tevreden zou zijn moesten we door haar bloemperkskes beginnen crossen, we kunnen ev wel een strandrace organiseren in mijn dochter haar zandbak ;-)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:denk niet dat mijn ma/baas heel erg tevreden zou zijn moesten we door haar bloemperkskes beginnen crossen, we kunnen ev wel een strandrace organiseren in mijn dochter haar zandbak ;-)
:lol: :lol:
element
Mountainbiker

Post by element »

Vandaag nog een kleine avondrit gemaakt van 35KM.Prachtig fietsweer vandaag :-D
Post Reply