En ik gebruik het ondertussen toch al een 10 tal jaar - check my name!
Welcome to the club
Post by Vos in de bossen »
Thankspdehondt wrote:straf! Je bent de eerste die ik zie met hetzelfde logo op forums.
En ik gebruik het ondertussen toch al een 10 tal jaar - check my name!
Welcome to the club
MC Jo wrote:Ik rij van Geraardsbergen naar Brussel en rij geen meter via de N8. Ben mijn leven nog niet beu. Via waar rij je? Brakel en verder richting Ninove? En waar in Bruseel moet je exact zijn?jgffw wrote:Wie weet een goede route tot in Brussel. Ik heb het nog gedaan op een zondag in de verlofperiode. Puur als training, want de afstand is te groot om het veel te doen.
Wat me opviel was vooral de N8 tussen Ninove - Dilbeek, nogal onverantwoord op de fiets. Op zondag valt dit mee, maar ik vroeg me af of er geen alternatief is voor dit stuk. Liefst zonder omwegen want Waregem-Brussel is al 90 km.....
Groeten
Ik ken een weg langs "den onderkant" van de N8 en één langs "den bovenkant". Geef mij wat meer info en ik gids je misschien langs deze wegen.
@pdehondt : die tool gaat spijtig genoeg niet tot Brussel. Als je van het westen komt, geraak je tot in Roosdaal en dat is het. Voor de rest is het inderdaad een schitterende tool, want ik ben inderdaad zonder problemen van Geraardsbergen tot Roosdaal gereden.
Post by ikke met de fiets »
opgepast mannekes, je kan ni zomaar zeggen dat je 2 dagen met de fiets komt (bijvoorbeeld) en de andere dagen per auto. allé, bij ons pakt da ni. het thema heet ; sociaal abonnement. je kan dus ofwel met openbaar vervoer, auto, gemengd van de twee vorigen of fiets komen. dit wordt maandelijks berekend afhankelijk van de gewerkte dagen (voor auto & fiets, openbaar vervoer is % van abonnement). een mengeling is dus ni mogelijk. ze zullen je zien komen als je elke maand wil veranderen, afhankelijk van de weeromstandigheden.....Lampion wrote:@ Serge, hoe wordt dit geregeld, en hoe wordt dit berekend? Is dit afhankelijk van je PC? Anders wil ik gerust elke morgen en avond die 10km naar het werk met de fiets afhaspelen, voor dat geld koop ik me dan wel een baanfietsjeSerge R wrote:Gisteren mijn verloningsfiche jaar 2008 gekregen, verplaatsing met de fiets 7581 km = 1137,15€
En niet te verwaarlozen 7581km/100x6,5L X 0,930 = 458,27€ minder brandstof moeten uitgeven + 0,0€ aan de huisdokter gespendeerd.
Hiermee kan ik de vrouw nu mijn uitgaven aan de bikes motiveren.
alles hangt inderdaad af van het bedrijf: zij mogen zelf beslissen wat ze doen.ikke met de fiets wrote:opgepast mannekes, je kan ni zomaar zeggen dat je 2 dagen met de fiets komt (bijvoorbeeld) en de andere dagen per auto. allé, bij ons pakt da ni. het thema heet ; sociaal abonnement. je kan dus ofwel met openbaar vervoer, auto, gemengd van de twee vorigen of fiets komen. dit wordt maandelijks berekend afhankelijk van de gewerkte dagen (voor auto & fiets, openbaar vervoer is % van abonnement). een mengeling is dus ni mogelijk. ze zullen je zien komen als je elke maand wil veranderen, afhankelijk van de weeromstandigheden.....Lampion wrote:@ Serge, hoe wordt dit geregeld, en hoe wordt dit berekend? Is dit afhankelijk van je PC? Anders wil ik gerust elke morgen en avond die 10km naar het werk met de fiets afhaspelen, voor dat geld koop ik me dan wel een baanfietsjeSerge R wrote:Gisteren mijn verloningsfiche jaar 2008 gekregen, verplaatsing met de fiets 7581 km = 1137,15€
En niet te verwaarlozen 7581km/100x6,5L X 0,930 = 458,27€ minder brandstof moeten uitgeven + 0,0€ aan de huisdokter gespendeerd.
Hiermee kan ik de vrouw nu mijn uitgaven aan de bikes motiveren.![]()
je kan het in ieder geval eerst vooraf vragen bij payroll (hangt van de firma af). en als je dan plots donderwolken ziet opkomen, loop dan maar héél snel weg.
amai gij hebt chance, veronderstel da er ni te veel personeel zit. als je da voor alle 70 mensen bij mij moet doen, dan zijt ge daar een paar dagen mee bezig om al die correcties door te voeren.LuckyIron wrote: alles hangt inderdaad af van het bedrijf: zij mogen zelf beslissen wat ze doen.
wij mogen ook gelijk welke dag met de fiets komen, gewoon op het einde van de maand een formulier afgeven met de dagen en kilometers dat je gedaan hebt. Uiteraard verlies je die dag wel de woon-werk onkostenvergoeding van de wagen.
alle vestigingen samen toch ongeveer 1200 manikke met de fiets wrote:
amai gij hebt chance, veronderstel da er ni te veel personeel zit. als je da voor alle 70 mensen bij mij moet doen, dan zijt ge daar een paar dagen mee bezig om al die correcties door te voeren.
ik beklaag het diegene die het moet doen
ja lap, een full-time job dus ....LuckyIron wrote: alle vestigingen samen toch ongeveer 1200 man