05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Ik kom zeker af. Denk dak de 66km eens ge testen
Eens zien of ik nog wa volk mee krijg van onze club, want er zijn er een paar met een zeer gat van de 24uur van westerlo
Eens zien of ik nog wa volk mee krijg van onze club, want er zijn er een paar met een zeer gat van de 24uur van westerlo
- den boskletser
- Mountainbiker
Post by den boskletser »
wij "de veldploeters" komen ook naar oud-heverlee. het is de eerste keer dat ik ginder kom biken, dus ik hoop dat het mijn verwachtingen kan inlossen.
hopelijk voel ik me een beetje beter dan vorige week in eksaarde, ik had last van mijn maag na een energie-gel geconsumeerd te hebben
.
maar waar ik meer schrik voor heb, is dat ik namelijk constant moe ben.hopelijk is dit geen virale infectie want in dat geval zal ik mijn geliefde bike enkele weken aan de kant moeten laten staan vrees ik.
groeten uit lokeren.
hopelijk voel ik me een beetje beter dan vorige week in eksaarde, ik had last van mijn maag na een energie-gel geconsumeerd te hebben
maar waar ik meer schrik voor heb, is dat ik namelijk constant moe ben.hopelijk is dit geen virale infectie want in dat geval zal ik mijn geliefde bike enkele weken aan de kant moeten laten staan vrees ik.
groeten uit lokeren.
-
Delphy01
- Mountainbiker
De MTB-club van Herk
Vorig jaar de 100 km gereden, ongelooflijk mooie tocht. We hadden toen het geluk dat het zeer mooi weer was.. dit jaar ziet het er op het eerste zicht iets minder goed uit, weer of geen weer, het is absoluut de moeite om die tocht te rijden.
De MTB-club van Herk-de-Stad zal dit jaar weer vertegenwoordigd zijn.
De MTB-club van Herk-de-Stad zal dit jaar weer vertegenwoordigd zijn.