Zakt full suspension door?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Zakt full suspension door?
Ik rij met een Specialized Stumpjumper met demper. Als ik tegenwoordig over uitgesleten tracks rij, dan raken mijn pedalen de bodem als ik trap. Ook als ik mijn demper blokeer, is dit het geval. Dit is rotvervelend en gevaarlijk. Ik heb de indruk dat mijn full suspension met de jaren in gaan doorzakken. De trapas is precies verlaagd. Kan dit? Heeft iemand hier ervaring mee?
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Gewoon elk jaar uw demper eens binnen steken voor revisie, dat zal al een begin zijn. Je demper verliest hoe dan ook altijd een beetje druk na verloop van tijd dus af en toe de druk in je demper een beetje bijregelen helpt ook. Het lijkt me raar dat je kader of dergelijke zou doorzakken. Indien dit wel het geval zou zijn toch maar even vragen aan Specialized want dat zou zeker niet mogen!
- Guy S.
- Mountainbiker
Re: Zakt full suspension door?
Hebt ge de luchtdruk in den demper al eens gecontroleerd?jaatje wrote:Ik rij met een Specialized Stumpjumper met demper. Als ik tegenwoordig over uitgesleten tracks rij, dan raken mijn pedalen de bodem als ik trap. Ook als ik mijn demper blokeer, is dit het geval. Dit is rotvervelend en gevaarlijk. Ik heb de indruk dat mijn full suspension met de jaren in gaan doorzakken. De trapas is precies verlaagd. Kan dit? Heeft iemand hier ervaring mee?
-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker