Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Op welke dag wil je de meeting?

Zaterdag
6
18%
Zondag
13
38%
Maakt niet uit.
15
44%

Total votes: 34

SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

endorfin wrote:
SusXT wrote:Woensdag ga ik met Farmer en Endorfin verkennen. 10u aan startplaats. Wie mee wil, pb me even voor het juiste adres of de track door te mailen.
Ik zal er zijn :wink:
Mijn madam wil wel ribbekes meegeven :wink: Toen je 't smste viel onze frank onmiddelijk :-D
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Hallo vrienden; zoals Edse reeds schreef is ons verlof toegestaan :bounce: :bounce: :bounce: We zullen er dus bij zijn.
Ik overloop nog even: Gemeente Aiwaylle, Datum 12/07, uur 09:45 à 10:00, locatie :roll: :roll: :roll: :roll: ?????????

Groetjes
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

lok 36000 wrote:, locatie :roll: :roll: :roll: :roll: ?????????
Dat weet ik je morgen te zeggen.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik ben vandaag met Endorfin de route gaan rijden. 't Was zeer zwaar. 't Kan ook door de warmte komen, maar voor de gemiddelde biker is dit een zwaar parcour. En als Endorfin al af en toe puft, dat wil veel zeggen :-D We hebben 3 platte banden gehad en zijn vroeger terug gekeerd. Ik had 35km en 995hm. Voor een meeting met 12 a 15 personen is dit veel. De groep gaat zo te zeer uit mekaar vallen. 't Moet voor iedereen doenbaar zijn, dus ga ik de route aanpassen. Ik ga eens bekijken welk luske we best kunnen rijden. We kunnen er altijd nog een lus bij nemen moest het nog niet genoeg zijn.
lok 36000 wrote:Gemeente Aiwaylle, Datum 12/07, uur 09:45 à 10:00, locatie :roll: :roll: :roll: :roll: ?????????
We spreken af op de parking van de GB avenue de la porallée 36A. Neem de afrit van Aywaille. Draai onderaan naar rechts en volg de grote baan naar beneden. Op 't einde ga je weer naar rechts en iets verder zie je de GB liggen. We zien mekaar op de parking aan de ACHTERKANT van de GB.
Wie een GPS heeft voor op de fiets : stuur me een mailtje, dan stuur ik de nieuwe track door. susxt at telenet.be
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Tips:
- banden met voldoende profiel erop leggen :wink:
- genoeg eten en drinken meenemen
- binnenbandje meenemen
Phaze679
Mountainbiker

Post by Phaze679 »

Goedemorgen allemaal !

Helaas ga ik niet kunnen afkomen naar de meeting, heb nl. samen met andere bikemaat een dagje training geboekt bij mtb-school.com :-D

Lijstje van deelnemers is dus al 1 persoon korter :wink:

Ik zal de topic nog wel volgen, sowieso nog aant plannen om wat ardennen-tochtjes te doen !

Enjoy the ride !
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Alle deelnemers krijgen nog een mooi aandenken. :wink: Met de groeten van Trek!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

farmer/cowboy wrote:Alle deelnemers krijgen nog een mooi aandenken. :wink: Met de groeten van Trek!
ahja? watte? :lol:

@SusXT, als je het te zwaar vind, laat dan de redoute eruit, is toch meer iets voor de wielertoerist
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Wat we krijgen heeft Trek er niet bij gezegd. Waarschijnlijk een nieuwe FuelEX om te verloten met de aanwezigheidstombola :^o :-D

La Redoute gaat er zeker uit, want die is om te beginnen te zwaar. Maar ook de stukjes die niet de vaste routes zitten gaan er uit vanwege platte banden die we daar hebben gehad. Voor alle veiligheid toch allemaal minstens één reserveband meenemen.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

net nu trek een efforeke doet kan ik er niet bij zijn, ga dan toch mss met ne kater komen rijden, als ik het hier zo lees gaat het toch serieus ingekort worden

mss krijg ik een petje van Trek :wink: :lol:
Post Reply