05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik zal de 66 is komen proberen.Voor de 100 ben ik een jaartje te laat vrees ik.
slakje
Mountainbiker
Location: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Post by slakje »

Miljaarde een bbq over het hoofd gezien zaterdag avond #-o ,dat wordt weinig slapen :-? maar voor Heverlee hebben we veel over al moest ik rechtstreeks komen.

Tot dan
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

laatste keer gereden toen er nog geen probleem was met het broedseizoen,
hoe lang is da geleden, 2 of 3 jaar? Enfin, dringend nodig dat ik nog eens afzak naar deze TT en deze streek. Laten we hopen dat er niet teveel nat valt
op zaterdag, het stof blussen mag wel
=D>
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Ik kom zeker af. Denk dak de 66km eens ge testen
Eens zien of ik nog wa volk mee krijg van onze club, want er zijn er een paar met een zeer gat van de 24uur van westerlo
den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

wij "de veldploeters" komen ook naar oud-heverlee. het is de eerste keer dat ik ginder kom biken, dus ik hoop dat het mijn verwachtingen kan inlossen.
hopelijk voel ik me een beetje beter dan vorige week in eksaarde, ik had last van mijn maag na een energie-gel geconsumeerd te hebben ;-).
maar waar ik meer schrik voor heb, is dat ik namelijk constant moe ben.hopelijk is dit geen virale infectie want in dat geval zal ik mijn geliefde bike enkele weken aan de kant moeten laten staan vrees ik.
groeten uit lokeren.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

dieje singletrack naast de spoorweg zit in alle afstanden geloof ik , de afdaling er naartoe jammer genoeg niet ( geen toestemming gekregen )

gisteren nog eens wa gaan rondtuffen en 't ligt er inderdaad zéér droog bij, een paar druppelkes zou zeker ni erg zijn deze keer ... :drunk:
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Laaatste keer honderd gedaan. Moet na wat gedonder opnieuw gaan opboeuwen, zal dus hooguit de 48 worden. 66 zal teveel hm voor mijn knie zijn. 48 zal al kielekiele zijn.
Delphy01
Mountainbiker

De MTB-club van Herk

Post by Delphy01 »

Vorig jaar de 100 km gereden, ongelooflijk mooie tocht. We hadden toen het geluk dat het zeer mooi weer was.. dit jaar ziet het er op het eerste zicht iets minder goed uit, weer of geen weer, het is absoluut de moeite om die tocht te rijden.
De MTB-club van Herk-de-Stad zal dit jaar weer vertegenwoordigd zijn. :lol:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Hoe zit het met de " trappen aan de serre in st Joris Weert ", derop of deraf ?
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Foempes wrote:dieje singletrack naast de spoorweg zit in alle afstanden geloof ik , de afdaling er naartoe jammer genoeg niet ( geen toestemming gekregen )
Bedoelt ge hier die single track in Oud-Heverlee (die deel uit maakt van de groene route) en de daaropvolgende afdaling met de wortels?
Post Reply