24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bikingkriekel
- Mountainbiker
- Location: van nicolas touareg en cube hpc elite en onzen tandem
Post by bikingkriekel »
as we efkes moge stoefe , we hemme mee osse dubbele velo 400km'kes gebold in westel en da veu cafebazen die voor aanvang van de 24hr nog net geen 2000km gereden hadden ben ik zeeeeeer tevreden met ons resultaat !!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Da's idd dik!!! Had medelijden (en respect) met jullie iedere keer ik jullie passeerde, die chicane in't dorp zal wel...euh, krap(=crap) geweest zijn zeker???bikingkriekel wrote:as we efkes moge stoefe , we hemme mee osse dubbele velo 400km'kes gebold in westel en da veu cafebazen die voor aanvang van de 24hr nog net geen 2000km gereden hadden ben ik zeeeeeer tevreden met ons resultaat !!!
- spooky
- Mountainbiker
Enige minpunt is iets waar jullie niet aan kunnen doen, dat is dat vanaf 's zondag wandelaars en fietser ook gevaarlijk over de dijk komen flaneren, met een air van "wij mogen dit"....ik twijfel er niet aan dat het organisatirisch onmogenlijk zal zijn dit te vermijden, maar het is echt schrikken als je tegen 45km/h+ plots met uw elleboog tegen een "spookrijder" schraapt......
Dat is idd elk jaar dikke miserie. We hebben ons best gedaan (lees alles afgesloten en het héél moeilijk gemaakt om erdoor te geraken) maar ik moet er geen tekening bij maken hoe ze er toch door geraken. Het parcours helemaal afsluiten voor fietsers en voetgangers is onmogelijk gedurende 24 uur.
Ook overal seingevers heel die periode is ook onmogelijk. Wij doen ons best!
Dat is idd elk jaar dikke miserie. We hebben ons best gedaan (lees alles afgesloten en het héél moeilijk gemaakt om erdoor te geraken) maar ik moet er geen tekening bij maken hoe ze er toch door geraken. Het parcours helemaal afsluiten voor fietsers en voetgangers is onmogelijk gedurende 24 uur.
Ook overal seingevers heel die periode is ook onmogelijk. Wij doen ons best!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Is ook geen kritiek op jullie. Ik zag ook aan de attitude van de mensen, dat ze dit deden om te laten zien dat ze het gewoon "deden".
Wss hetzelfde volkje dat op de autostrade 110 links rijdt.
Wss hetzelfde volkje dat op de autostrade 110 links rijdt.
- bikingkriekel
- Mountainbiker
Post by bikingkriekel »
dieje chicane viel wel mee nadat ze hem wa breder gemaakt hadden , ma al de putteks en bultjes waren een marteling veu os poep !bikingkriekel schreef:
as we efkes moge stoefe , we hemme mee osse dubbele velo 400km'kes gebold in westel en da veu cafebazen die voor aanvang van de 24hr nog net geen 2000km gereden hadden ben ik zeeeeeer tevreden met ons resultaat !!!
Da's idd dik!!! Had medelijden (en respect) met jullie iedere keer ik jullie passeerde, die chicane in't dorp zal wel...euh, krap(=crap) geweest zijn zeker???
nog nen dag of 3 zalfkes smeren en tegen de dolomiti superbike is da genezen hoop ik
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
respect!! ma da hemd ik onderweg ook ne keer of 2 laten merken!!bikingkriekel wrote:as we efkes moge stoefe , we hemme mee osse dubbele velo 400km'kes gebold in westel en da veu cafebazen die voor aanvang van de 24hr nog net geen 2000km gereden hadden ben ik zeeeeeer tevreden met ons resultaat !!!
just zoals voor diene solorijder(allee eigelijk voor alle solo rijders) (ik geloof ne zekere andy), die er merkbaar zwaar(der dan ik)door zat, die ik dan 2 ronden men wiel heb laten gebruiken, hoewel ik zelf men pedalen amper nog rondkreeg en kopwerk echt nimeer zag zitten, voor zo ne zot (positief bedoeld) deed ik mezelf graag wa extra pijn, de merci achteraf deed dan ook wel degelijk geweldig goe!!
MEESTAL werd er sportfief gerede, , de weinige keren dat het niet zo was.. tsja, die moeten we erbij nemen zeker, mor da ge ga ambras maken voor 5 sec minder kopwerk... tsja... t is (voor hun dan) koers zeker he, geen vriendenonderonsje
Last edited by Stalen Worm on Mon 29 Jun 2009 15:04, edited 1 time in total.
- bikingkriekel
- Mountainbiker
Post by bikingkriekel »
alle aanmoedigingen op en langs het parcours hebben ons zeker op het zadel gehouden dus nen dikke merci aan alle supportersbikingkriekel schreef:
respect!! ma da hemd ik onderweg ook ne keer of 2 laten merken!!
just zoals voor diene solorijder(allee eigelijk voor alle solo rijders) (ik geloof ne zekere davy), die er merkbaar zwaar(der dan ik)door zat, die ik dan 2 ronden men wiel heb laten gebruiken, hoewel ik zelf men pedalen amper nog rondkreeg en kopwerk echt nimeer zag zitten, voor zo ne zot (positief bedoeld) deed ik mezelf graag wa extra pijn, de merci achteraf deed dan ook wel degelijk geweldig goe!!
MEESTAL werd er sportfief gerede, , de weinige keren dat het niet zo was.. tsja, die moeten we erbij nemen zeker, mor da ge ga ambras maken voor 5 sec minder kopwerk... tsja... t is (voor hun dan) koers zeker he, geen vriendenonderonsje
-
Tom1254
- Mountainbiker
Foto's 24u MTB Westerlo
Foto's gezocht?
Hier kan je mijn selectie van foto's vinden van het MTB event 24u van Westerlo: http://tomvh.wordpress.com/2009/06/28/24u-van-westerlo/
Laat gerust commentaar na... zodat ik weet wat jullie ervan vinden.
Hier kan je mijn selectie van foto's vinden van het MTB event 24u van Westerlo: http://tomvh.wordpress.com/2009/06/28/24u-van-westerlo/
Laat gerust commentaar na... zodat ik weet wat jullie ervan vinden.
Aan de organisatie: dikke proficiat met dit prachtige evenement.
Aan alle deelnemers: dikke proficiat voor de inspanning en de sportiviteit.
Voor mij ook de enige minpuntjes qua organisatie:
- toiletten
- douches 's nachts gesloten
Dat het minder recreatief is dan het wordt aangekondigd, daar kan de organisatie volgens mij weinig aan doen. 't Is moeilijk om aan de deelnemers te vragen: 'Seg mannen, rijdt eens een beetje recreatiever'
Misschien toch ergens afspreken wat er geroepen moet worden als er voorbijgestoken wordt: meestal als ik 'links' hoorde betekende het dat ik links voorbijgestoken zou worden. Maar 1 keer hoorde ik 'LINKS'... en kwam er ene mij als een raket rechts voorbijgestoken lol... Die bedoelde dus dat IK mij links moest houden, da was wel verschieten
Harder rijden zodat je niet voorbijgestoken is natuurlijk ook een oplossing, maar niet in mijn geval
Spijtig toch ook een paar die het recreatieve karakter totaal negeerden. 's Nachts, vlak voor het 2e bruggetje in de wei was er iemand die een vrouwelijk deelneemster met zijn schouder gewoon aan de kant duwde. Toen de dame een opmerking maakte vond hij het ook nog nodig om van zijn neus te maken... En dan wetend dat 20 meter verder het breedste stuk van heel het parcours lag.
Maar al bij al: een ge-wel-dig weekend !!!!
Aan alle deelnemers: dikke proficiat voor de inspanning en de sportiviteit.
Voor mij ook de enige minpuntjes qua organisatie:
- toiletten
- douches 's nachts gesloten
Dat het minder recreatief is dan het wordt aangekondigd, daar kan de organisatie volgens mij weinig aan doen. 't Is moeilijk om aan de deelnemers te vragen: 'Seg mannen, rijdt eens een beetje recreatiever'
Misschien toch ergens afspreken wat er geroepen moet worden als er voorbijgestoken wordt: meestal als ik 'links' hoorde betekende het dat ik links voorbijgestoken zou worden. Maar 1 keer hoorde ik 'LINKS'... en kwam er ene mij als een raket rechts voorbijgestoken lol... Die bedoelde dus dat IK mij links moest houden, da was wel verschieten
Harder rijden zodat je niet voorbijgestoken is natuurlijk ook een oplossing, maar niet in mijn geval
Spijtig toch ook een paar die het recreatieve karakter totaal negeerden. 's Nachts, vlak voor het 2e bruggetje in de wei was er iemand die een vrouwelijk deelneemster met zijn schouder gewoon aan de kant duwde. Toen de dame een opmerking maakte vond hij het ook nog nodig om van zijn neus te maken... En dan wetend dat 20 meter verder het breedste stuk van heel het parcours lag.
Maar al bij al: een ge-wel-dig weekend !!!!