24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Mennen uitleg klopte idd niet echt.
Ik bedoel dus 20h met 5h gereden en in die 20h waren er 7h met 4 man in. Duidelijker ? :lol:
Benen voelen niet echt moe aan vandaag, maar ik ben wel moe, sebiet terug dutje doen.

Het nachtstukje was voor mij echt afzien eigenlijk, daarna kwam ik er door en heb de laatste 2h echt nog goed kunnen doorrijden.
Ik vond ook dat er een heel gemoedelijke sfeer was tss de renners onderling op het parcours.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

neeje schaap, ge hebt 20h met 5 man gereden, niet 20 h met 5 h :-D

ouwe mensen verteren zo'n inspanning precies niet zo goed :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

:P

ow, damn. Ben ik echt al zo oud ?

ps. Was jij het die precies stilstond toen ik voorbijkwam ? :lol:
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

dat kan, want waart gij het niet die deed alsof ge mij niet hoorde toen ik u bijgehaald had :lol:

Maar ge maakt wel beestig goede lasagne
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

en btw, nog ne merci aan de kerel die mij op sleeptouw heeft genomen in de laatste ronde (zwarte broek met een wit shirt waar iets opstond), helaas zat overnemen er effe niet meer in omdat ik mij kapot aan het zweten was in mijn pimp-outfit
bikingkriekel
Mountainbiker
Location: van nicolas touareg en cube hpc elite en onzen tandem

Post by bikingkriekel »

vanwege het kriekeltandemduo , proficiat aan :

-organisatie
-deelnemende teams en solo's
-kriekel cycling team 1-2 en 3 met hun 2de , 7ste en als ik me niet vergis 26ste plaats !

t was weer een geweldig weekend dat we voor de 4de keer konden meemaken !

hopelijk krijgen jullie alles geregeld voor een volgende editie en dee kriekel teams zullen aanwezig zijn , met of zonder tandem (our butts hurt like hell)

greetings
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

ah de tandem, mijn klak af voor jullie zenne, echt knap gedaan en merci voor de aanmoedigingen aan het adres van ST als we u langzaam voorbijkwamen
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Ook vanwege "MTB De Slijkfretters" nen dikke =D> proficiat aan de organisatie....ook bedankt aan alle bekende en onbekende supporters!!!!!

Wij zullen volgend jaar ook zeker terug aan de start staan en ambieeren bij deze dan direct een top 30 plaats( dit jaar voor de eerst x deelgenomen en ons naar plaatsje 39 ge......fietsen was het niet echt op het einde)....

Mss ook nog even 2 niet deelnemende ploegmaten vermelden

Nr 1 Stelde vast net voor ik ging wisselen na 22u wedstrijd dat het ongeloofelijk zwaar was foto's te trekken op zo'n 24u wedstrijd.....

Nr2 wist ons me te melden om 15.15 dat men tijd met 15 sec "verslechterd" was tegenover men eerste sessie....

Echt waar heren( Ivanhoe "El biker loco" & "jakke pompier")...bedankt voor deze bemoedigende commentaren!!!!! =D> =D> #-o
Last edited by Dirty Daddy on Mon 29 Jun 2009 13:46, edited 1 time in total.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Proficiat aan de organisatie, het was perfect!!!
Als wedstrijdrijder kom ik zelden(=nooit) op zo'n goed georganiseerde events.

Enige minpunt is iets waar jullie niet aan kunnen doen, dat is dat vanaf 's zondag wandelaars en fietser ook gevaarlijk over de dijk komen flaneren, met een air van "wij mogen dit"....ik twijfel er niet aan dat het organisatirisch onmogenlijk zal zijn dit te vermijden, maar het is echt schrikken als je tegen 45km/h+ plots met uw elleboog tegen een "spookrijder" schraapt......

Dat er 14h lang eten en drinken beschikbaar was, dat is ongeloofelijk cool van jullie.

De Western-Loo'se schepen, lekker kip trouwens, is ons 's nacht komen interviewen over jullie event, we hebben het dan ook de hemel ingeprezen(we dachten eigenlijk dat ze ons kwam versieren, maar toen stelde ze zich voor als zijnde "schepen"........)

Wie klaagt over de wc's is een zeiker.

Good job dude's, met dank van de ST crew.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

El Perro Diablo wrote: De Western-Loo'se schepen, lekker kip trouwens, is ons 's nacht komen interviewen over jullie event, we hebben het dan ook de hemel ingeprezen(we dachten eigenlijk dat ze ons kwam versieren, maar toen stelde ze zich voor als zijnde "schepen"........)
+1 rrrrrrrrr
Post Reply