27/06/2009 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donavan
Mountainbiker

Re: x

Post by Donavan »

olike11 wrote:ik vond het prachtige rit , van brugge ben ik gekomen en ja enorm mooie tocht vond ik.
Pijltjes ideaal , voor mij alles zeer goed aangeduid.

Mooie bevoorrading , alleen jammer van paar keer dezelfde stukken

bedankt aan de gast die me terugvoerde na men kettingbreuk op 2 km van het einde.

Weten jullie waar we die fotos kunnen vinden?
Vanaf woensdag 1 juli denk ik op: www.MTB-You.be/fotos
Grtz
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Sluit me aan bij de meerderheid, ben zelf ook voor de 55 gegaan, doch had er uiteindelijk 74 km opzitten. #-o waarschijnlijk hier en daar een pijl gemist en doordat ik heel laat vertrokken ben was de tweede bevoorrading reeds opgedoekt #-o daarna moet ik ergens van het juiste spoor zijn geraakt :roll: ben dan via de baan naar Heestert mijn weg en de pijlkes verder gevolgd tot aan de feesttent voor een deugddoende pint!

Wie is er een bril verloren?

Het betreft een bril met deze kenmerken / LT SUN+ 29803
De eigenaar kan deze bril komen afhalen op 4de Zomertocht der Brigands op 11 & 12 juli te Ingelmunster!
Bosmaaiër
Mountainbiker

Post by Bosmaaiër »

Ik wil alle 584 bikers bedanken die deelnamen aan onze TT. Ik schrik wel van al die negatieve opmerkingen.Sommige hoorde ik reeds in de tent maar ik dacht niet dat het zo erg was. De vele bikers die ik aansprak waren over het algemeen positief over onze TT. We zullen alles eens grondig moeten evalueren.
Tronik
Mountainbiker

Re: x

Post by Tronik »

Donavan wrote:
olike11 wrote:ik vond het prachtige rit , van brugge ben ik gekomen en ja enorm mooie tocht vond ik.
Pijltjes ideaal , voor mij alles zeer goed aangeduid.

Mooie bevoorrading , alleen jammer van paar keer dezelfde stukken

bedankt aan de gast die me terugvoerde na men kettingbreuk op 2 km van het einde.

Weten jullie waar we die fotos kunnen vinden?
Vanaf woensdag 1 juli denk ik op: www.MTB-You.be/fotos
Grtz
Er staan ook fotos op: http://www.sellewiebeneden.be/
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Bosmaaiër wrote:Ik wil alle 584 bikers bedanken die deelnamen aan onze TT. Ik schrik wel van al die negatieve opmerkingen.Sommige hoorde ik reeds in de tent maar ik dacht niet dat het zo erg was. De vele bikers die ik aansprak waren over het algemeen positief over onze TT. We zullen alles eens grondig moeten evalueren.
Bosmaaier,jullie tt was zeker niet slecht.Integendeel hij was heel goed en leuk.

Alleen die bevoorrading (3x op dezelfde plek),wat heen en terug passages en die rode splitsingsborden moet jullie terug aanpassen.
Jullie hebben in het verleden bewezen dat het anders dan.
Begrijp ook wel jullie gemak enerzijds,maar anderzijds was dit een beetje te verwarrend.Eénmaal je op je lus zat een eindje verder van de bevoorrading was dit allemaal geen probleem meer,hoor.
En wanneer je voor die passages een stukje road meer moet nemen,nie mee inzitten ,maar vermijd terug die verwarring.
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Komen er nog foto"s op de website? Of is de rest op een andere manier te verkrijgen. Ik dacht tweemaal gefotografeerd te zijn door iemand van de organisatie maar kan mezelf niet terugvinden (kan natuurlijk zijn dat ik in volle effort niet om aan te zien ben ook natuurlijk :oops: )

:lol:
Bosmaaiër
Mountainbiker

Post by Bosmaaiër »

We zullen volgend jaar zeker rekening houden met deze opmerkingen.
Voor de foto's informeer ik eens bij onze fotograaf want ikzelf ken daar niet zoveel van. Er zijn meer dan 500 foto's getrokken.Je kan er alvast een 100tal bekijken op sellewiebeneden.be. Er staat 2008 boven maar dat is niet juist.
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

zaterdagmorgen hier ook gereden samen met mijn broer en we hebben ons goe geamuseerd.
soms inderdaad wat verwarring onderweg en de bevoorrading 3 maal op dezelfde plaats vind ik ook een minpunt.
een kleine tip :de rit van 2008 was dik in orde.
tot volgend jaar :-D
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Deze tocht wordt veel te zwaar aangepakt.
Ook de verwarring snap ik niet zo goed (lees de borden!), én voor dergelijke bevoorradingen wil ik gerust meerdere malen stoppen op dezelfde plaats.
Dus, doe zo verder !!!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Horsepower wrote:Deze tocht wordt veel te zwaar aangepakt.
Ook de verwarring snap ik niet zo goed (lees de borden!), én voor dergelijke bevoorradingen wil ik gerust meerdere malen stoppen op dezelfde plaats.
Dus, doe zo verder !!!
Hier van hetzelfde gedacht ...

Trouwens voorgaande jaren werd die bevoorrading ook meer dan eens gebruikt, én waren er ook stukken die dubbel gebruikt werden. De voorgaande jaren hier nochtans geen commentaar of negatieve kritiek op gelezen, en nu "plots" (:roll: :roll: ) wel ... #-o #-o

En die stapstenen daar valt hier in de streek nu eenmaal niets aan te doen ... het is veelal die stapstenen of over de weg ... :oops:
Post Reply