steun 60csx
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
steun 60csx
hoi iedereen, ik sta op punt om een 60csx te kopen of een edge 605, ik wil er mee biken (mtb) en wandelen, ze raden me bij point2 daarvoor de 60 aan maar blijkbaar zou de steun op het stuur vlug breken en is het best één te kopen van tt te kopen mmar zo een constuctie zie ik niet echt zitten. Kan iemand me hier raad over geven, zijn er handige harry's die iets zelf geknutseld hebben. Alle tips welkom.....

steun
bedankt voor je reactie, toch raar dat sommige hun steun vlug afbreekt en bij andere niet? ik denk dat er sommige zijn die met een koersfiets rijden en die bandjes staan ook bikkel hard 8 bar. dan kan ik zo iets begrijpen. ben laatst limburgs mooiste gaan rijden en er waren er veel met de origenele steun dus met de mtb wel veilig en dat koordje een goeie tip thnx

-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Van de steun voor de 60 CSX geen klagen en dan heb ik het over het basis model van 15 euro.
Op de MTB al stevig gemarteld en geen probleem gehad. Op de weg valt de GPS soms uit door een stevige schok zeg eens om de 500 km. Doch de steun zelf geeft geen krimp.
Gebruik ook het koordje maar nog nooit nodig gehad dus.
Op de MTB al stevig gemarteld en geen probleem gehad. Op de weg valt de GPS soms uit door een stevige schok zeg eens om de 500 km. Doch de steun zelf geeft geen krimp.
Gebruik ook het koordje maar nog nooit nodig gehad dus.
steun
het uit vallen zou te maken hebben met dat de batterijen iets te los zitten vertellen ze me bij point 2 , wat tape rond de pillekes dat ze wat geklemd zitten en geen probleem meer, iedereen alvast bedankt voor de reacties, maar laat tips zeker komen. De 60 gaat gekocht worden....

Idem hier, maar dan een jaar mee aan 't rijden. Niet iedere week maar toch regelmatig.Beny wrote:met de originele houder nog geen problemen gekend
en rij er toch al een 3-tal jaar mee rond
bevestig wel uit veiligheid het koordje rond je stuur
De vorige steunen zouden idd niet zo stevig zijn, maar dat hebben ze blijkbaar aangepast. Nu zijn er andere steunen die de trillingen beter opvangen, maar persoonlijk vind ik ze nogal opvallend.
-
gps-tracks.be
- Mountainbiker
Post by gps-tracks.be »
Ook ik heb na anderhalf jaar intensief mtb-en nog geen probleem gehad met de originele steun. Doen!
beste
heb ook zitten twijfelen,toe ik mijn 60 kocht
een jaat terug,en omdat point2 toen ook zij dat hij nie stevig was heb ik toen de ram steun gekocht superstevig
info
http://www.ram-mount.be
een jaat terug,en omdat point2 toen ook zij dat hij nie stevig was heb ik toen de ram steun gekocht superstevig
info
- FuriousFonck
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900
Post by FuriousFonck »
Ik rijd momenteel met een softplate steun.inno wrote:beste
info
Is al de 2e, bij 1e kwam na 1 ritje de rubbertjes al los.
Momenteel echter al meer dan 4000K geen problemen meer mee.
De RAM-mount waarop de 60 op de softplate gemonteerd is: indien ik over enorm slechte kasseiwegen rijdt dan trilt alles zo enorm dat de gps soms uit de ram-mount wipt... gelukkig heb je dan een koordje...