Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
xlr8
Mountainbiker

Post by xlr8 »

wij hebben er een weekendje van gemaakt. schitterende omgeving om te rijden alleen was het weer een beetje spelbreker. Zeker een om nog eens te doen! (verslagsken op men website)
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

xlr8 wrote:wij hebben er een weekendje van gemaakt. schitterende omgeving om te rijden alleen was het weer een beetje spelbreker. Zeker een om nog eens te doen! (verslagsken op men website)
XLR, was jij dat met "platten tuub" aan de tweede bevoorrading ?

fieldbiker
xlr8
Mountainbiker

Post by xlr8 »

zal iemand anders geweest zijn. in onze groep geen platten tuuuub gehad
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Xlr8, ik had een platte tuub aan de bevoorrading. Moet er nog enen enen trakteren want dienen heeft mij met mijnen tuub geholpen want ik was serieus aan het klungelen. :oops:
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Severus wrote:Xlr8, ik had een platte tuub aan de bevoorrading. Moet er nog enen enen trakteren want dienen heeft mij met mijnen tuub geholpen want ik was serieus aan het klungelen. :oops:
Ik hoop da ge goed thuis geraakt zijt en dat uw oog ondertussen al genezen is. Als we mekaar nog 's tegenkomen, dan wordt het nen orval.

Fieldbiker
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Awel mijn oog is toch nog genezen, zo was ik de maandag thuis en moest ik niet gaan werken :drunk:
Op 12 juni rijden we zeker de regiotour (100 km) dus wie weet dan nen Orval.
xlr8
Mountainbiker

Post by xlr8 »

Severus wrote:Xlr8, ik had een platte tuub aan de bevoorrading. Moet er nog enen enen trakteren want dienen heeft mij met mijnen tuub geholpen want ik was serieus aan het klungelen. :oops:
was dat dan nadat onze wegen gesplitst zijn? kan mij anders nie herinneren van nen platten band
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Severus wrote:Awel mijn oog is toch nog genezen, zo was ik de maandag thuis en moest ik niet gaan werken :drunk:
Awel, afgesproken. Wij vertrekken met ons groepken in Erpe-Mere en we zullen jullie nog wel op de hoogte houden/tegenkomen ergens op één of ander terras zeker !

Field
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

fieldbiker wrote:
Severus wrote:Awel mijn oog is toch nog genezen, zo was ik de maandag thuis en moest ik niet gaan werken :drunk:
Awel, afgesproken. Wij vertrekken met ons groepken in Erpe-Mere en we zullen jullie nog wel op de hoogte houden/tegenkomen ergens op één of ander terras zeker !

Field
Seg fieldbiker, ge moet die jongen ook niet op zijn oog meppen
omdat ge hem met zijn banden moet helpen hé :roll: :lol: :wink:
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Wij vertrekken dan wshl in St Lv Houtem, tis daar gezelliger om enen te drinken !!!! Tot dan misschien ...
Neen, geen mep in het oog gehad ... gelukkig maar.
Post Reply