27 en 28/06 VELDEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

Deze morgen gestart voor de 55 km die uitkwamen op 49,5 dus hier ook iets korter dan voorzien, vond het een schoon ritje ,bevoorrading was oke maar wel iets te vroeg in de rit vind ik eerste na 13,5 en tweede al na 28 km mag iets later voor den deze begrijp wel dat het moeilijk is met al die verschillende afstanden , al bij al leuke tt met single tracks en zandwegeltjes,
broodje aan de aankomst smaakte héél lekker,
tot de volgende :lol:
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Vandaag voor de 65 km gegaan ,die er 60 waren +heen en terug
naar huis goed voor 90 km.
De rit zelf vond ik een beetje saai ,lange rechte stukken ,wel zanderig
Traject in het bos was zeer leuk ,wel last gehad dat de takken laag
hingen.
Bevoorrading in orde.

Man man dat vehaal met die vinken #-o Die kerels hadden geen reden
om iemand in die netels te duwen,ik zelf ook zeeeeeeeeeer traag gereden
en veel boze blikken gekregen.

Veel succes voor morgen :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vandaag de beentjes gestrekt in Sellewie en morgen gaan we ne keer "pelong" #-o geven in Veldegem.
Ik ben er ook tegen ten achten voor de 71 ipv 80 dus. :lol:
sofeurken
Mountainbiker

veldegem

Post by sofeurken »

de 60 gedaan,lekker warm,had toch nog iets meer van het parcoiurs verwacht,heb hier al zoveel gereden en was volgens mij een van de minste,mocht het natuurlijk regenenb is het een heel ander verhaal,maar allee,laat het zonneke toch maar schijnen!knurrebikers lady nog efkens gezien,die zal er zo'n 120gehad hebben,schoon prestatie!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

deze al enkele jaren links laten liggen, maar morgen komen we ook nog eens de beentjes strekken. Alles rechtendeure, niet mijn ding, maar voor ene keer zal't wel lukken.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Na efkes stil gelegen te hebben terug olie op de ketting, vet aan de vering, suikerwater in de drinkepulle en vooruit met de geit. Ga wel wat uitslapen want deze week al dikwijls laat geweest. :drunk: Tevens kan ik dan wat aan m'n eigen dretsel-tempo het parcour aftjokken en zo wat terug opbouwen om dan misschien ooit met de C-ploeg nog eens mee te kunnen Misschien tot op den après! :bounce: :bounce: :bounce:[
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

den wakkere bakker gits wrote:
Spark wrote:
den wakkere bakker gits wrote: At'is datte daj mist jen ego word niet genoeg gestreeld :lol: #-o ](*,)
Ik zal ook nog ne keer afkomen hé. Wel slechts om samen te starten want ik zal maar 55km doen omdat ik tegen de middag moet terug zijn (gaan eten).
8u20 daar!

Greetz
Wilde tegen 8u naar fietsen maes komen dieter want jonas en Eric gaan mee de velo's is geen probleem om in mijn oto te steken maar anders gaat er ene in de laadbak moeten zitten en das ook geen werk e azo
ok. Maar int afkomen moet ik wel direct naar het restau (ga me wassen in veldegem). Alé das toch de bedoeling...

we zien morgen wel
nini
Mountainbiker

Post by nini »

ik vreesde een beetje dat het weeral de bekende roads gingen zijn, toen we richting Torhout reden, was het dus van dat, maar eens in Aartrijke, ging het toch via baantjes die ik nog niet had gedaan.
Heel vlot parcours, maar wat wil je, droog en hier en daar zanderig. ook de bosstroken vielen heel goed mee.
Mooie rit, deugdoende douche, en broodje bij de Leffe. Meer moet dat niet zijn !
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Een tocht om eens goe door te bollen.(avs 26.1)
Als je in de streek van heuvelland woont is het eens een leuke afwisseling om eens een vlakke tocht te rijden. :wink:
Wel spijtig dat de aangekondigde 80 km slechts 71 km waren. :-?
Had op 68 km mijn lichaam voorzien van een energy bar om de laatste 10 km nog eens goe door te fietsen en 3 km later was ik aangekomen :-? .
Maar al bij al een leuke tocht, vooral het technische stuk door het bos en de moeilijke passage bij de vinken [-X .
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vandaag ook Veldegem gereden en geef toe het MTB-gehalte was toch ietskes te weinig om echt goed te zijn.Gelukkig was er goed gezelschap.
Kenny,Pa Kenny,Motorbiker,Lisalized en cowboy om samen te starten.
Kenny en pa verkozen het rustig aan te doen en iets minder km.Samen met cowboy en Motorbiker dan maar voor de 80.Blijkbaar lag het tempo van ons een beetje te hoog en lag motorbiker een beetje aan de rekker.
Toch 2 momentjes beleefd om te onthouden.Als er niet veel leute in het parcours zit,moet je zelf een beetje voor animo zorgen.Samen met cowboy ne 'slipcursus' gedaan : hoe ontwijk je een auto die een voorrang van rechts aan zijn voeten lapt.Van de cowboy scheelde het geen haar,bij mij kon er nog een vinger tussen.Even verderop verliet de 65 de 80.Cowboy stond op afspraak en verkoos de weg terug,ik ging voor alles.
Toen ik aan de bevoorrading kwam zeker meer als 10 minuten staan wachten op Motorbiker die normaal ook voor de 80 ging.Ik vermoed dat zijn "moteur" opgeblazen was en hij ook de 65 heeft verkozen.Dus terug alleen verder.Tot plots op de weg een scooterke mij voorbijstak met een madammeke waar ik een beetje kon achter schuilen.Als volleerde dernyrijder een goeie kilometer meegezogen aan een goeie 40km/u tot ik off-road moest en zij de weg verkoos.Met een avg van 25,0 terug in Veldegem geland en jawel 71 km op de teller.
En toch zal de tt wel 80 km geweest zijn want aan de eerste bevoorrading stond er een splitsingsbord : 80 km eerste maal en 80 km tweede maal.
Ik ben maar ene keer aan die bevoorrading uitgekomen dus moeten we ergens een splitsing niet gezien hebben of was die verdwenen waardoor we vermoedelijk 9 km gemist hebben.
Daarna nog ene gedronken met Kenny,Alain en de Grijperres (Bakker,Tram4 en AMG)
Samengevat toch een mooi bike weekendje gehad met vrijdagavond Maria-Aalter 45 km,zaterdagnamiddag Sellewie 56 km en deze voormiddag 71km.Ik heb het gevoel dat de basis er weer is en mijn "solexmoteurke" stilletjesaan gerodeerd is tot één van een "brommenetje".
Voort uw pilleke pakken zou Grote Plateau zeggen en dan kan ik ne keer proberen mee te bollen met de motards.(US,SC,TXR,......)
Post Reply