27/06/2009 Deerlijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- freelander1
- Mountainbiker
- Magi
- Mountainbiker
- Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!
nog niemand thuis?
wij wel,
hebben er 57 achter de kiezen samen met het lekkere boterhammetje,
wij, ons drieën vonden het een verassende tocht,
lastiger dan we gedacht hadden,
maar goed op alle vlakken
vlotte inschrijving, goed bepijld, lekkere bevoorradingen, rijsttaartjes en aquarius mèt enthousiaste meid,
ons goe kunnen wassen, en lekker biertje,
wat moet je meer hebben enkele weken voor je verlof?
groeten,
louis
wij wel,
vlotte inschrijving, goed bepijld, lekkere bevoorradingen, rijsttaartjes en aquarius mèt enthousiaste meid,
groeten,
louis
OeioeiMagi wrote:nog niemand thuis?
wij wel,
groeten,
louis
Voor mij is de tocht juist enorm tegengevallen !
De 80 gedaan, uiteindelijk 89 gehad, omdat we continu verkeerd reden !
Ik vond het echt niet goed hoor, wel verzorgde bevoorrading als ik toch een positief punt kan aanhalen.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Ook thuis vd 80... Geestig en lastig parcours... Wel een beetje verwarrend op sommige momenten met al die dubbele passages en heen-en-weer verkeer... 5 of 6 keer misreden... Sommige pijlen stonden 10 tot 20 meter voor een afslag, en op de afslag zelf niets meer... Anderen stonden dan weer na de afslag, en dan ging je zoeken tot aan het volgende kruispunt waar je heen moet, terwijl je al lang verkeerd was, frustrerend soms...
Enfin, we hebben een goeie training in de benen... Op naar de volgende!
Enfin, we hebben een goeie training in de benen... Op naar de volgende!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Met twee medesteenbakkers vertrokken in Sellewie, met 2 voor de 80 (die afklokten op 84) en een voor de 55. Een streek die we onderhand al kennen, maar toch enkele redelijk unieke stukken of omgekeerde passages en altijd maar golvend. Een parcours dat me wel licht.
Vandaag wel zware benen (warmte ?) en vlotte niet echt, maar op sleeptouw laten nemen om toch de 80 uit te rijden. Wel wat verwarrend met de vele lussen en enkele slordig opgehangen pijlen. In Banhoutbos alleszins serieus gemist, maar toch weer terecht gekomen. Een van de zwaarste stukken (de 'boereleute') zelfs twee keer moeten doen omdat we daar twee maal langs moesten om de bevoorrading te halen. Bevoorrading was 3x zelfde, goed en de vertegenwoordigster van Aquarius was echt wel enthousiast, bij elke passage!
Goed geamuseerd en nog in de après gedoken met medesteenbakkers. Wat moet een mens meer hebben op een eerste congédag...
Vandaag wel zware benen (warmte ?) en vlotte niet echt, maar op sleeptouw laten nemen om toch de 80 uit te rijden. Wel wat verwarrend met de vele lussen en enkele slordig opgehangen pijlen. In Banhoutbos alleszins serieus gemist, maar toch weer terecht gekomen. Een van de zwaarste stukken (de 'boereleute') zelfs twee keer moeten doen omdat we daar twee maal langs moesten om de bevoorrading te halen. Bevoorrading was 3x zelfde, goed en de vertegenwoordigster van Aquarius was echt wel enthousiast, bij elke passage!
Goed geamuseerd en nog in de après gedoken met medesteenbakkers. Wat moet een mens meer hebben op een eerste congédag...
- sjarlewie krierecrosser
- Mountainbiker
Post by sjarlewie krierecrosser »
Leuke tocht gereden met e krierecrossers wel jammer van die stukken die we tweemaal moesten doen.
Dacht de streek onder de knie te hebben maar heb toch afgezien.
top top!!!
Bevoorradingen waren zeer goed.En idd die meid gaf weer energie hehehe
greetz sjarlewie
Dacht de streek onder de knie te hebben maar heb toch afgezien.
top top!!!
Bevoorradingen waren zeer goed.En idd die meid gaf weer energie hehehe
greetz sjarlewie
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ik vond de tocht goed, leuk, afwisselend..
Supervriendelijke medewerkers
Zéér verrassende bevoorrading (rijsttaartjes en glimlachende meid)
Best wel vettig wegens vroeg gestart
Eerst gedacht voor de 80 te gaan, maar was blij dit inet gedaan te hebben.
Toch 80km op de teller, wegens met fiets naar daar en trug na Kuurne.
En enkele geheimpjes ontfutseld van een brigandsbiker en een krierekrosser ivm met hun toertochten
Supervriendelijke medewerkers
Zéér verrassende bevoorrading (rijsttaartjes en glimlachende meid)
Best wel vettig wegens vroeg gestart
Eerst gedacht voor de 80 te gaan, maar was blij dit inet gedaan te hebben.
Toch 80km op de teller, wegens met fiets naar daar en trug na Kuurne.
En enkele geheimpjes ontfutseld van een brigandsbiker en een krierekrosser ivm met hun toertochten
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Vandaag ook Sellewie gereden en ook ik heb mij in het begin geergerd aan die vele heen en terug passages alsook die verwarrende rode bordjes die ik niet te duidelijk leesbaar vindt wanneer je met de bike rijdt.(Voor ne wandeltocht zou dat beter zijn.) Ook de bevoorrading 3x op dezelfde plek vind ik wat verwarrend en eigenlijk niet zo goed.Die dubbele passage,die heen en terug toestanden en die splitsingsborden waren in het verleden anders en beter.In Banhoutbos ook getsjoold daar er een pijltje ontbrak waardoor ik waarschijnlijk een lusje zal overgeslagen hebben.In de namiddag dan ook weer in een koerswedstrijd in Kooigem terechtgekomen waar enkele seingevers onze doortocht maar matig konden apprecieren.
Ik heb maar de 55 gebold (pas rond 14 u gestart) en ik heb de indruk dat er in de streek minder en minder off-road te rapen valt en meer en meer betonpaadjes.In waarde is deze tt toch wel een ster kwijt tov andere edities.
Deze was zeker niet bij de betere.
Spijtig van die verwarrende splitsingsborden.
Volgend jaar ga ik nog ne keer terug maar ik heb het precies wel een beetje gehad daar.
Ik heb maar de 55 gebold (pas rond 14 u gestart) en ik heb de indruk dat er in de streek minder en minder off-road te rapen valt en meer en meer betonpaadjes.In waarde is deze tt toch wel een ster kwijt tov andere edities.
Deze was zeker niet bij de betere.
Spijtig van die verwarrende splitsingsborden.
Volgend jaar ga ik nog ne keer terug maar ik heb het precies wel een beetje gehad daar.