De uitslag staat van woensdag (of vroeger) oa op http://users.telenet.be/bosbikers/uitslag%202009.htm
Als je een beetje geinteresseerd bent in je eigen resultaat lijkt het mij logisch dat je eerst zelf al eens gaat kijken na je wedstrijd tussen de uitslagen die aan de inschrijving liggen ?
Over het prijzengeld/zakkenvullen; is 8 euro nu zo'n ramp? Voor mij was het alvast de goedkoopste wedstrijd van 't jaar hoor! Zo'n wedstrijd organiseren en met een beperkt aantal deelnemers (tov benelux-, beach-, of marathonwedstrijden), denk je dat ze hun zakken gaan vullen? Ik denk eerder het tegengestelde, met die kritiek altijd!
sworksrider; als je zo klaagt om het prijzengeld, verwacht je op kleine wedstrijden met weinig deelnemers dan een grote geldsom ?
Als ik eerlijk ben, ik was derde scratch bij elite/beloften/masters en had 45 euro, waar ik heel tevreden mee was. In de marathon van Theux was ik ook derde scratch en betaalde ik 20euro inschrijving, daar kreeg ik 20euro prijzengeld voor een van de topmarathons in belgie! Vind je uw kritiek over prijzengeld bij kleine wedstrijden eigl wel terecht dan?
Voor het geld moet je zowiezo niet in de mtb zijn trouwens. Of we moeten allemaal mss nog maar iets harder gaan trainen