weekendje ardennen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ongeveer 4km van Houffa vind je dit http://www.depatuljak.be/ gezellige mensen en ongeveer 500mtr van blauwe toer.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
merci voor de tips allemaal, een geluk dat ik hier nog eens kom kijken want blijkbaar krijg ik geen mails meer van mij topics 
hey!
la roche is zeker een aanrader! ben er net paar dagen geweest...zéér goede fietsroutes!! je kan er kaartje kopen voor 5 euro met alle routes op, en alle routes zijn goed aangegeven met duidelijke bordjes! veel bos en redelijk technisch soms!
een campingaanrader:
http://www.florealclub.be/BEFR/vacances ... npage.aspx (proper, goeie sanitair, rustig ad ourthe gelegen, voldoende plaats om tenten op te slaan,..)
cheers...
la roche is zeker een aanrader! ben er net paar dagen geweest...zéér goede fietsroutes!! je kan er kaartje kopen voor 5 euro met alle routes op, en alle routes zijn goed aangegeven met duidelijke bordjes! veel bos en redelijk technisch soms!
een campingaanrader:
http://www.florealclub.be/BEFR/vacances ... npage.aspx (proper, goeie sanitair, rustig ad ourthe gelegen, voldoende plaats om tenten op te slaan,..)
cheers...
ik ga dond en vrijdag naar dar met men zoon, kan je daar je mtb bewaakt stallen?LoXoS wrote:Ik ook en Ol Fosse d'Outh staat op 1 van de 2 overnachingslocaties. Ik ben er al dikwijls geweest (vroeger) en onlangs 1 keer met de MTB.van slijk wrote:Hier hebben we goede ervaringen mee www.olfossedouth.com in houffalize .
ben net terug, hebben de nr 6 en 4 gedaan,zeer de moeite, die 6 is echt lastig amai,minpunt, je moet om 10 u van de kamer, ik vroeg of ik nog ergens kon douchen voor het naar huis rijden, nope, enkel mogelijk in het zwembad,dwz, nog is 3,5€ per man, en tegenwoordig moet je in het zwembad al een zwemmutske dragen.
hebben ons gewassen in de stroom en zo huiswaarts.
Er was erg weinig volk in het hotel.
Zelfs in het centrum was de helft dicht, geen toerist gezien, dan naar Bastogne savonds om iets te gaan eten, ook geen toerist gezien, alle terrassen leeg. Aan het Bastogne memorial center was er niks, niemand meer om 18hrs.
het is toch hoogseizoen? raar, echt raar dat er geen man was.
hebben ons gewassen in de stroom en zo huiswaarts.
Er was erg weinig volk in het hotel.
Zelfs in het centrum was de helft dicht, geen toerist gezien, dan naar Bastogne savonds om iets te gaan eten, ook geen toerist gezien, alle terrassen leeg. Aan het Bastogne memorial center was er niks, niemand meer om 18hrs.
het is toch hoogseizoen? raar, echt raar dat er geen man was.
-
LoXoS
- Mountainbiker
Het zal dus Houffalize worden met logement in Ol Fosse d'Outh.
Zijn er hier dat eventueel tracks op gps staan hebben, buiten de standaard bloso routes in Houffalize? Ik ben er zeker van dat er heel veel mooie wegjes zijn in deze coté die perfect te combineren zijn met een bloso route.
En is er iemand die de bloso routes op gps heeft? Ik had er eens gedownload maar deze waren niet correct.
Zijn er hier dat eventueel tracks op gps staan hebben, buiten de standaard bloso routes in Houffalize? Ik ben er zeker van dat er heel veel mooie wegjes zijn in deze coté die perfect te combineren zijn met een bloso route.
En is er iemand die de bloso routes op gps heeft? Ik had er eens gedownload maar deze waren niet correct.
- geitenboer
- Mountainbiker
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Zouden ze niet te vinden zijn bij cracks on tracks ?LoXoS wrote:Het zal dus Houffalize worden met logement in Ol Fosse d'Outh.