Meerhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Stede
Mountainbiker

Meerhout

Post by Stede »

Onlangs men veloke van onder een 10 jaar oude laag stof gehaald.
En ben dus maar terug begonnen met wat rond te rijden, aangezien ik niet afkomstig ben van Meerhout ken ik de streek/bossen niet zo goed.
Heb al enkele keren een lus gereden in de bossen rond de Engstraat, is dit eigenlijk toegestaan daar?
Eergisteren ook de groene lus gereden van de Landduinenroute, ik zag onderweg ook dat er andere sporen waren. Waar zijn de leukste single tracks?

Dus met andere woorden graag tips van fiets mogelijkheden in en rond Meerhout.

Merci en de groeten
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

liggen de belse bossen daar ni in de buurt??mss kan je daar wat rondcrossen..als da mag natuurlijk :lol:
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Je hebt ook nog een rode toer van de Landduinroute die gaat richting Balen dacht ik. Staat hier ook ergens op de site.

Ik ben van Veerle en doe regelmatig de Aardgas toer in Averbode of de Blosoroutes in Lichtaart. gr-rd-bl
James Jeuris
Mountainbiker

Post by James Jeuris »

ik ben van meerhout. doe vaak de toertjes in onze regio ^^
grtz!
James Jeuris
Mountainbiker

Post by James Jeuris »

zijn er nog manne van meerhout? :bounce:
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

Van het nabije Eindhout wel :-D

Ma ik zen ne gelegenheidsbiker omda'k ook nog altijd voetbal. Routeke van Laakdal is wel is plezant voor los te rijden, maar als geoefend MTB'r gaade er maar weinig aan hebben...
Bert009
Mountainbiker

Post by Bert009 »

ik ben van veerle laakdal en ken de streek ook niet. Pas sinds sept. 09 inwoner geworden.
Eens ik hersteld ben van mijn operatie (itb release) wil ik terug op het gemakske starten met biken.
Tom1254
Mountainbiker

Post by Tom1254 »

'k ben ook van Meerhout en ken de streek vrij tot zeer goe :wink:
titte
Mountainbiker

Post by titte »

Ikzelf ben van Olmen, er is in onze regio zeker en vast genoeg te doen met de MTB! Vaste routes en bos genoeg om zelf routes uit te denken. Ikzelf heb een Garmin Edge 705 gekocht hiervoor. Echt een handig ding omzelf routes samen te stellen of stukken te onthouden waar je hebt gezeten. Ben tevens zelf een beginner maar heb van dit jaar ook de smaak terug te pakken :bounce:
Post Reply