Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag familiebezoek in Roeselare. Goed voor een tocht van 122 km! (o)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag maar een 60 km gereden. Bedoeling was om de rode lus te doen in Wachtebeke, maar ben daar nie aangekomen. Dan om een nieuwe tshirt en wa kousen geweest van S in Cycloon te Kaprijke :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag de blauwe en groene route gedaan in Ruiselede. De blauwe viel wat tegen omdat het meest op de baan was. De groene was veel int bos maar sommige pijltjes ontbreken dus was het even zoeken. Al bij al een toch van 117 gedaan vandaag (o)
Mtb31
Mountainbiker

Post by Mtb31 »

Zal mij hier ook is wa schrijven op de forum ,ben hier totaal nieuw en nog nen amateur tot en met mee ne fysiek van 0,0 :wink: Dikke maand terug ne bulls copperhead 3 aangeschaft en na e paar keer fietsen krijg ik de smaak wel te pakken ook al gaat het nog vrij moeizaam.toch gisteren e ritteke gemaakt van een 30km op de baan en veldwegen en een gemiddelde behaalt van 21,8 .mischien mij e bekke te hard aant geven voor ne amateur :-D Wat ik nu wel is zou willen weten op welk blad jullie doorgaans rijden? ik rijd zelf meestal van voor op middenblad en vanachter op klein .

by the way ,nen toffe site hier

greetz
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

38.5km teggen 18gemiddeld was op hartslag vetverbrandend aant trainen gemiddelde hartslag 133 moest tussen 120-140 zijn dus :wink:
Mtb31
Mountainbiker

Post by Mtb31 »

is zo een hartslagmeter aan te raden ? en zijn deze duur in aankoop?

greetz
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Mtb31 wrote:is zo een hartslagmeter aan te raden ? en zijn deze duur in aankoop?

greetz
Zo een hartslagmeter is onontbeerlijk als je echt wil trainen om je prestaties en conditie te verbeteren. Anders is het heel moeilijk om "binnen je hartslagzones" te trainen! Een Polar CS100 is een basis toestelletje, maar wel al een redelijk volledige fietscomputer voor een beginner ... ik rij daar zelf ook mee en ik vind niet dat ik meer info nodig heb dan dat. Mss enkel nog een hoogtemeter zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk.

voor een honderd euro heb je deze ...

De CS200 die je 30 meer kost kun je je gegevens overbrengen op je computer voor je trainingen te loggen, wat ik al redelijk overbodig vind tenzij je echt je vooruitgang wil documenteren ...
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 100 km gereden. Op de terugweg bijna altijd meewind gehad dus echt doorgevlamd :bounce: :bounce:
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Gisteren Braine D'alleud, Blauwe + rode.
39KM (paar keer mis gereden).
Gemiddeld 17,51KM/u
Max 56,4KM/u
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag de groene, blauwe en rode lus gedaan van Destelbergen. een 7/10. De stukken in het bos waren het "wijsts" :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply