24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
baanjanetKoRn wrote:serieus snel parcourke, das weer in mijn nadeel éh, snel en/of technisch is niks voor mij
- KoRn
- Mountainbiker
Baanjanet!!!, gij lag eerder op uw bakkes op de baan als ik
btw, tip voor de organisatie, zet de ehbo-stand maar op dat stukske war ge de bos uitkomt en dan dadelijk links, waar de losse kiezelkes op de baan liggen, daar gaan der veel schuiven denk ik, ofwel lag mijn snelheid te hoog, maar dat geloof ik zelfd niet dus ....
ikke op zoek naar een goeie kampeerplaats

btw, tip voor de organisatie, zet de ehbo-stand maar op dat stukske war ge de bos uitkomt en dan dadelijk links, waar de losse kiezelkes op de baan liggen, daar gaan der veel schuiven denk ik, ofwel lag mijn snelheid te hoog, maar dat geloof ik zelfd niet dus ....
ikke op zoek naar een goeie kampeerplaats

Tis inderdaad een vlamparcours maar onderschat het niet. Na de nacht worden de mannen van de woesies gescheiden. Wij hebben vorig jaar nog ewa rondekes gebold. Ge ziet het verschil goed met het ritme na de start. Ons ploegske viel trouwens ook plat op twee na.BWphile wrote:Gisteren het parcours gaan verkennen. Snel parcours met veel afwisseling. Ben eens benieuwd zaterdag.
Mvg. Rob
Ik onderschat het zeker niet. Ik hoop dat mijn 2 collega's het verschil kunnen maken s'nachts vermits die deze week met de nachtploeg gestaan hebbend@Mit wrote:Tis inderdaad een vlamparcours maar onderschat het niet. Na de nacht worden de mannen van de woesies gescheiden. Wij hebben vorig jaar nog ewa rondekes gebold. Ge ziet het verschil goed met het ritme na de start. Ons ploegske viel trouwens ook plat op twee na.BWphile wrote:Gisteren het parcours gaan verkennen. Snel parcours met veel afwisseling. Ben eens benieuwd zaterdag.
Mvg. Rob
Zondag om 16u weten we het...
Grtz Rob