24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

de drinkbus waar ze inzat :-D
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

serieus snel parcourke, das weer in mijn nadeel éh, snel en/of technisch is niks voor mij 8)
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

KoRn wrote:serieus snel parcourke, das weer in mijn nadeel éh, snel en/of technisch is niks voor mij 8)
baanjanet
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Baanjanet!!!, gij lag eerder op uw bakkes op de baan als ik #-o

btw, tip voor de organisatie, zet de ehbo-stand maar op dat stukske war ge de bos uitkomt en dan dadelijk links, waar de losse kiezelkes op de baan liggen, daar gaan der veel schuiven denk ik, ofwel lag mijn snelheid te hoog, maar dat geloof ik zelfd niet dus ....

ikke op zoek naar een goeie kampeerplaats :lol:

Image
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Da plekske (alle die wei) pakt niemand af.
Of ze maken kennis mee ulle mascotte. :-D

En wa een fors da gij hebt in uw armen ...
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Gisteren het parcours gaan verkennen. Snel parcours met veel afwisseling. Ben eens benieuwd zaterdag.

Mvg. Rob
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

B.insane wrote:Da plekske (alle die wei) pakt niemand af.
Of ze maken kennis mee ulle mascotte. :-D

En wa een fors da gij hebt in uw armen ...
das juist voor de foto, dat hou ik geen 10 seconden vol zenne, ik snap niet hoe die wijven dat doen :wink:
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

BWphile wrote:Gisteren het parcours gaan verkennen. Snel parcours met veel afwisseling. Ben eens benieuwd zaterdag.

Mvg. Rob
Tis inderdaad een vlamparcours maar onderschat het niet. Na de nacht worden de mannen van de woesies gescheiden. Wij hebben vorig jaar nog ewa rondekes gebold. Ge ziet het verschil goed met het ritme na de start. Ons ploegske viel trouwens ook plat op twee na.
dilid
Mountainbiker

Post by dilid »

Een vraagje . De spagetti is dat doorlopend 24 uren of is het tussen bepaalde uren dat deze word klaar gemaakt?
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

d@Mit wrote:
BWphile wrote:Gisteren het parcours gaan verkennen. Snel parcours met veel afwisseling. Ben eens benieuwd zaterdag.

Mvg. Rob
Tis inderdaad een vlamparcours maar onderschat het niet. Na de nacht worden de mannen van de woesies gescheiden. Wij hebben vorig jaar nog ewa rondekes gebold. Ge ziet het verschil goed met het ritme na de start. Ons ploegske viel trouwens ook plat op twee na.
Ik onderschat het zeker niet. Ik hoop dat mijn 2 collega's het verschil kunnen maken s'nachts vermits die deze week met de nachtploeg gestaan hebben :-D .

Zondag om 16u weten we het...

Grtz Rob
Post Reply