ah ik dacht dat gij terug gekomen waart tot bij ons toen we u dubbelden.n_biker wrote:na 500 meter was mijn wedstrijd al bijna gedaanik lag bij die zware valpartij bij de juniors
. ik viel als 2de en kreeg dus 10-15 man over mij . met als resultaat , gans mijn linkerbeen ligt open , en zware kosten aan mijn bike
( alle 2 de wielen slom , barends los in 2 , remmen kapot ( volledig slom) kader geschonden , ... ) 2 mensen hebben dan een beetje geholpen zodat mijn bike tog weer reed . alles een beetje proberen recht trekken , en dan na 10 min en ondertussen al gedubbeld ben ik tog weer vertrokken , en heb er tog nog een mooie training kunnen van maken
ik heb dan nog de ganse wedstrijd meegereden met elias , die 7de reed .
kheb de wonden zo goed moegelijk proberen verzorgen , maar mijn been begint ier nu tog stijf te worden , en wandelen zonder manken gaat ook moeilijk![]()
nu alles proberen in orde te krijgen voor habay-la-neuve![]()
grtz
al sjans da de niks gebroken hebt.
de ruben is er slechter aan toe.
Khad ook peg. reed in derde positie, en dan pedaal losgekomen. net voor de gracht van waar het technisch wordt. heel die bos gelopen tot aan de kar. pedaal opgezet. Gelukkig ben ik nog tot de 5e plek kunnen terugkomen.