Hallo, We zouden met enkele vrienden, denken een 6 tal, een weekendje naar de ardennen willen gaan. (september)
We hebben voorlopig 2 oplossingen om te slapen maar meer adressen en tips zijn zeker welkom.
Omgeving La roche / Houffalize of misschien nog andere plekken laat maar weten. Mocht er iemand van jullie kennissen hebben waar we aan deftige prijzen kunnen logeren dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt, Frank.
weekendje ardennen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- geitenboer
- Mountainbiker
-
LoXoS
- Mountainbiker
Ik ook en Ol Fosse d'Outh staat op 1 van de 2 overnachingslocaties. Ik ben er al dikwijls geweest (vroeger) en onlangs 1 keer met de MTB.van slijk wrote:Hier hebben we goede ervaringen mee www.olfossedouth.com in houffalize .
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
leuke chalet in Jupille (la Roche) was er al 2x, eens op praesidiumweekend en eens op sportweekend incl biking leuke uitvalsbasis, een auto + Chauffeur is wel aan te raden...
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
@loxos : ja man we gaan keuze genoeg hebben als iedereen zo goed zijn best doet met het posten alvast bedankt mannen.
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Ben er nog nooit geweest maar ik ben er zeker van dat ik de vrouw ook wel voor een WE meekrijg naar "Beffe"MaC'Red wrote:in september kan ik jullie wel een ritje gidsen hoor, ik ben er van 12 tot 27 september te Beffe - rendeux.
wij hebben vorig jaar in augustus, november en december in een chalet te jupille gezeten, best leuk daar
MaC'Red
Wij zijn net terug van een weekendje.
We hebben hier geslapen : www.grandru.be > Vaux-sur-Sûre
Prachtig hotel, ongeloofelijk goede keuken en vele bieren (Chimay, Orval, Duvel, ...), opengehouden door een vlaams gezin.
Plaats om mtb's te plaatsen in de kelder, tuinslang om fietsen af te spuiten en 'maar' op 30 km van Houffalize. Er zijn wel tracks in de buurt ook hoor.
J.
We hebben hier geslapen : www.grandru.be > Vaux-sur-Sûre
Prachtig hotel, ongeloofelijk goede keuken en vele bieren (Chimay, Orval, Duvel, ...), opengehouden door een vlaams gezin.
Plaats om mtb's te plaatsen in de kelder, tuinslang om fietsen af te spuiten en 'maar' op 30 km van Houffalize. Er zijn wel tracks in de buurt ook hoor.
J.