ik ben er nog altijd niet geraakt maar ga als ik de tijd krijg deze week zeker proberen te rijden, desnoods ff tijd voor maken maar da kost geld he...
grtz
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Hans wynants
- Mountainbiker
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Als ge al nen tijd sukkelt met uwe knie is dit toch wel een van de domste dingen die je kunt doen! Das net zoals iemand die met een gebarsten bot aan competitie judo zou gaan doen of zo!Alpine wrote:Kheb vandaag de groene nog is tege tijd gedaan en dieje ligt er super bij.
Nieuw persoonlijk record 27min 15 sec (12 km)
Maar daarna wel serieus zeer aan mijn knie ik heb het nu al 4 weken en ik geraak er ni van af da komt en gaat.
1 gouden raad, ga naar de kiné en laat je behandelen en hou je enkele weken rustig want wat je nu doet kan nooit goed zijn!
tis natuurlijk maar een advies!
grtz Lampion
Schoenplaatje verzetten ! Heb er jaren last van gehad tot 'k m'n schoenplaatje iets veranderd heb. Niks meer last sinds een paar maanden !Alpine wrote:Kheb vandaag de groene nog is tege tijd gedaan en dieje ligt er super bij.
Maar daarna wel serieus zeer aan mijn knie ik heb het nu al 4 weken en ik geraak er ni van af da komt en gaat.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
logisch dat je er niet vanaf geraakt... knieblessures kunnen langer aanslepen dan gewoonlijk. Als je dan het bos induikt terwijl je weet dat er iets mis is... is eigenlijk om meer problemen vragen.Alpine wrote:Kheb vandaag de groene nog is tege tijd gedaan en dieje ligt er super bij.
waarschijnlijk zit je met een overbelaste pees, of een pees die in stressfase blijft hangen (ook in uw slaap, en tijdens rust).
telkens je daar kracht op gaat zetten (zeker in het bos) gaat die in het rood en zet je telkens opnieuw een stapje achterwaarts.
de pijn zal sneller optreden..steeds sneller..tot je met een echte ontsteking opgescheept zit.
mee naar de sportarts stappen, intussen met lichte versnelling op de weg fietsen... echt kracht zetten gewoonweg vermijden.
sla je het signaal van je knie in de wind.... moet er geen tekening bijmaken denk ik.
- Alpine
- Mountainbiker
Ja idd klopt maar ik dacht elke keer dat ik er vanaf was.
Het voelt aan alsof ik er vanaf ben tot ik nog is een keertje doorga en dan komt de pijn terug.
Ik ga het vanaf nu rustig aan doen alsk ga rijden ist op souplesse.
En een bezoekje naar de dokter kan zeker geen kwaad dank u voor de informatie.
Het voelt aan alsof ik er vanaf ben tot ik nog is een keertje doorga en dan komt de pijn terug.
Ik ga het vanaf nu rustig aan doen alsk ga rijden ist op souplesse.
En een bezoekje naar de dokter kan zeker geen kwaad dank u voor de informatie.
- patrick_dlr
- Mountainbiker
Post by patrick_dlr »
Hoy;
Verleden weekend de 3 lussen gedaan en inderdaad een heel mooie bloso tour, het was wel wat zwaar aangezien ik nog maar 2 maand fiets, maar ik heb hem uitgereden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Verleden weekend de 3 lussen gedaan en inderdaad een heel mooie bloso tour, het was wel wat zwaar aangezien ik nog maar 2 maand fiets, maar ik heb hem uitgereden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
- Alpine
- Mountainbiker
Ik heb het tot vandaag vol gehouden voor van mijne velo te blijven.
Kzijn op't gemak de blauwe en groen gaan rijden.
En wil even een waarschuwing geven.
Op de groene ik schat op 5-6 km van camping floreal de eerste kleine helling waar na je boven links afslaat en de eerste singel track in duikt, op die helling ben ik lek gereden.
ik ging kijken hoe het gebeurd was want ik rij zelden lek.
En lijkt mij met opzet gedaan een metalen stuk rond een hoek van een boomwortel geslagen met een scherpe kant aan.
Ik kreeg het er niet af het zat goed vast.
Maar de zijkant van mijn band was een slip in van 4 cm en binnenband natuurlijk ook geraakt.
Ik ben altijd goed voorzien dus 5 minuten later hadk alles gefixt en kon ik verder rijden.
Maar dat mensen zich met zoiets bezig houden dat vindk echt zeer laag.
Wij rijden alleen de bloso route wij doen niks verkeerd en toch hebk de indruk dat dit voor sommige mensen (die zelf het milieu met hun auto vervuilen) niet kan.
Kzijn op't gemak de blauwe en groen gaan rijden.
En wil even een waarschuwing geven.
Op de groene ik schat op 5-6 km van camping floreal de eerste kleine helling waar na je boven links afslaat en de eerste singel track in duikt, op die helling ben ik lek gereden.
ik ging kijken hoe het gebeurd was want ik rij zelden lek.
En lijkt mij met opzet gedaan een metalen stuk rond een hoek van een boomwortel geslagen met een scherpe kant aan.
Ik kreeg het er niet af het zat goed vast.
Maar de zijkant van mijn band was een slip in van 4 cm en binnenband natuurlijk ook geraakt.
Ik ben altijd goed voorzien dus 5 minuten later hadk alles gefixt en kon ik verder rijden.
Maar dat mensen zich met zoiets bezig houden dat vindk echt zeer laag.
Wij rijden alleen de bloso route wij doen niks verkeerd en toch hebk de indruk dat dit voor sommige mensen (die zelf het milieu met hun auto vervuilen) niet kan.