Het spijt me, maar als ik de fotootjes op p.1 zo eens bekijk vind ik deze er archie lelijk uitzien!
geef mij dan maar liever de 'goedkope' oplossing en een XT/XTR/X.9 afmontage met een gewone degelijke vork.
SRAM XX groep
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
doe mij die eerste maarfantaman wrote:€ 745,00 Rock Shox SID XX World Cup Dual Air
€ 575,00 Rock Shox SID XX Dual Air
€ 539,00 Rock Shox Reba XX Dual Air Maxle Lit
€ 535,00 Rock Shox Revelation XX Dual Air Maxle Lite
€ 525,00 Rock Shox Reba XX Dual Air
€ 525,00 Rock Shox Revelation XX Dual Air
€ 359,00 Crank Truvativ XX BB-30
€ 329,00 Crank Truvativ XX
€ 570,00 Schijfremmen Avid XX
€ 249,00 Cassette SRAM XX
€ 209,00 Schakeltriggers SRAM XX
€ 199,00 Achterderailleur SRAM XX
€ 92,95 Voorderailleur SRAM XX top swing
€ 89,95 Voorderailleur SRAM XX down swing
Ik kan je verklappen incl. Sid wc XX is de advies verkoop prijs momenteel 4200,-
Je kan de groep wel wat aan passen zoals de normale Sid XX vork te pakken of normale lagers ipv ceramic. met deze 2 optie heb je al een prijs verschil van ruim 400 á 500 euro. niet dat het dan nog zoiets is van "doe mij die maar".
Agu verwacht hem oktober uit te gaan geven.
dikke hype allemaal! (bullshit)
- ge wordt verplicht tot de hele groep: speciale cranks, cassette, shifters enzovoort. Dus ge hebt geen enkel (goedkoop) alternatief als er iets kapot gaat of ge wilt iets anders.
- ik haat modder en rij er niet veel in, maar nu heb ik soms al het probleem dat er tussen de kransjes modder, takjes, ... blijft haken. wat gaat dat bij 10 speed geven?
- tis gewoon allemaal exact dezelfde technologie/ ontwerp als al hetgeen al bestond (van SRAM: truvativ, sram, avid), maar met een minimale wijziging en een ander etiketje.
- ge wordt verplicht tot de hele groep: speciale cranks, cassette, shifters enzovoort. Dus ge hebt geen enkel (goedkoop) alternatief als er iets kapot gaat of ge wilt iets anders.
- ik haat modder en rij er niet veel in, maar nu heb ik soms al het probleem dat er tussen de kransjes modder, takjes, ... blijft haken. wat gaat dat bij 10 speed geven?
- tis gewoon allemaal exact dezelfde technologie/ ontwerp als al hetgeen al bestond (van SRAM: truvativ, sram, avid), maar met een minimale wijziging en een ander etiketje.
-
Deltaflex
- Mountainbiker
Aldus een kenner welke het allemaal gezien en geprobeerd heeft...Wimbeest wrote:dikke hype allemaal! (bullshit)
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Da ziet er allemaal tof uit
maar voor diene prijs koop ik mij liever ne ganse velo hoor
Trouwens ik denk dat Wimbeest gelijk heeft hoor
De Roel gezien op het EK
Nie anders dan pech met zijn spel van 4500 Euro

De Roel gezien op het EK
Nie anders dan pech met zijn spel van 4500 Euro
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Ik heb blijkbaar een ander interview gezien want de RoelSwannie wrote:remblokken die op waren en ne platten bandnative instinct wrote:Da ziet er allemaal tof uit
De Roel gezien op het EK![]()
Nie anders dan pech met zijn spel van 4500 Euro![]()
sprak daarin zelf over schakelproblemen dacht ik
en nee ik had niet gedrnken
native instinct wrote:Ik heb blijkbaar een ander interview gezien want de RoelSwannie wrote:remblokken die op waren en ne platten bandnative instinct wrote:Da ziet er allemaal tof uit
De Roel gezien op het EK![]()
Nie anders dan pech met zijn spel van 4500 Euro![]()
sprak daarin zelf over schakelproblemen dacht ik![]()
en nee ik had niet gedrnken
iedereen sprak daar over schakelproblemen