zat.20/06/09 3Uren mountainbikechallenge Wielsbeke (W-VL)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

kheb kik ondanks mijn breuken toch ne leuken dag had
vind dit wel is tof om te doen
maar zou wel nie voor alle weken zijn
de zondag enkele mannen tegen gekomen in kluisbergen ook
en er zater er daar al enkele in die weide ook
zal mijn wiel pas noste week terug hebben ma heb toch al een reservewiel had
dus kan weer verder met de fiets ook toch eerst is alles laten checken door den bruno zelf
of er niets kapot is
en de pijn is hier ook begonnen
de schouders en de ribben
ma morgen terug de bike op zeh
hopelijk tot volgend jaar
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

er staan verschillende fouten in de lijst. Eigenlijk is het zonde van het geld dat de organisatie betaald voor de registratie als deze toch voor geen meter klopt. Voor mij persoonlijk speelt geen geen rol, aangezien ik na mijn valpartij toch maar een beetje de toerist uitgehangen heb, maar ik denk dat de meesten toch liever een correcte weergave hebben. Misschien moeten we terug naar de ouden tijd: met pen en papier de nummers noteren, en op een groot bord met krijt de klassementen bijhouden voor de supporters. In dit geval zou het volgens mij best doenbaar geweest zijn.

@ den daler : ik ben den dienen met de witte trui met oranje/rode streep : al 20 jaar mijnen zomertenue. Zaterdag reed ik met een zwarte epic, en de zondag zat ik in de BL weide
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

cowboy peter wrote:er staan verschillende fouten in de lijst. Eigenlijk is het zonde van het geld dat de organisatie betaald voor de registratie als deze toch voor geen meter klopt. Voor mij persoonlijk speelt geen geen rol, aangezien ik na mijn valpartij toch maar een beetje de toerist uitgehangen heb, maar ik denk dat de meesten toch liever een correcte weergave hebben. Misschien moeten we terug naar de ouden tijd: met pen en papier de nummers noteren, en op een groot bord met krijt de klassementen bijhouden voor de supporters. In dit geval zou het volgens mij best doenbaar geweest zijn.

@ den daler : ik ben den dienen met de witte trui met oranje/rode streep : al 20 jaar mijnen zomertenue. Zaterdag reed ik met een zwarte epic, en de zondag zat ik in de BL weide
ja heb u daar zien liggen
achter het wasbord
daar ben ik u voorbij gereden
en dan heb ik u nog is inhaalt
en de zondag zag u daar lopen op de weide
samen met die taurine mannen dacht ik
ma had geen tijd meer twas al veel te laat weer
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Ik vond dit zeker een zeer goede organisatie! Dergelijke wedstrijd is eens leuk om aan deel te nemen, zoals ik al eerder in dit forum las een soort mountainbike-kermiskoers. De problemen met de tijdregistratie ligt mijn mening volledig bij ChronoRace, de organisatie investeerde hier blijkbaar serieus in om deze tijdsregistratie te kunnen verzekeren.
Mijn persoonlijke ervaringen met ChronoRace waren tot nu toe positief, jammer dat dit nu net bij deze organisatie moet voorvallen. Het waren trouwens dezelfde transponders die ze op de flanders-cup wedstrijden gebruiken. Deze zouden beter zijn dan de oudere omdat er nu een batterijtje inzit.

Door mijn werk was ik genoodzaakt enkel deel te nemen aan de shortrace. In deze wedstrijd was het deelnemersaantal wat laag. Dit was dan ook de eerste maal dat dit werd georganiseerd en ik denk dat dit volgend jaar een stuk meer zal zijn.

- Zou dit niet mogelijk zijn om samen te werken met de organisatoren van de Cityteamchallange? Zo kan er ook een regelmatigheids-klassement opgemaakt worden en zullen de deelnemersaantallen automatisch stijgen.
- Zijn de rondetijden van de shortrace ergens te vinden?
- Zijn er site's waar foto's terug te vinden zijn?

Conclusie; Dank u en een dikke proficiat aan de organisatie!
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

als ik die rondetijden bekijk van de Flandriens (2de plaats) is het toch bizar dat ze halfwege koers plots 2 rondes rijden aan 2'00''

Enfin, geeft niet, ik heb me rot geamuseerd

Teamlid Bandencentrale Mandel
Taghonske
Mountainbiker

Post by Taghonske »

jgffw wrote:als ik die rondetijden bekijk van de Flandriens (2de plaats) is het toch bizar dat ze halfwege koers plots 2 rondes rijden aan 2'00''

Enfin, geeft niet, ik heb me rot geamuseerd

Teamlid Bandencentrale Mandel
Niet enkel bij de 2de plaats waren er fouten, ook bij de 4de plaats. Zij hebben ook ronden van 2 minuten en zelf 1 van minder gereden. Dat heeft ons waarschijnlijk wel een 4de plaats gekost.
We deden wel mee voor het plezier, maar het is natuurlijk niet leuk om achteraf zoiets te ontdekken.
Al bij al was dit toch een goede test voor het grote werk in Cityteamchallenge op 16 augustus.

P.S: Als de organisatie volgend jaar deel wil uitmaken van de CityTeamChallenge kunnen ze dat aanvragen via volgend emailadres: info@cityteamchallenge.be
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

zijn er nog zo van die races
vind dit wel is tof
wel nie voor alle weken te doen
waar kun je da vinden
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

den daler wrote:zijn er nog zo van die races
vind dit wel is tof
waar kun je da vinden
Kijk anders eens opt forum, bij "marathons, chrono's en wedstrijden" :-D
Taghonske
Mountainbiker

Post by Taghonske »

den daler wrote:zijn er nog zo van die races
vind dit wel is tof
waar kun je da vinden
www.cityteamchallenge.be

16 augustus in Waregem
20 september in Gent
--> In Waregem zijn Erwin Vervecken, Ben Berden en Jan Soetens al ingeschreven, dus de ultieme gelegenheid om eens tussen de grote mannen te rijden :wink:
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Er staan nog meer dan 400 foto's online op het fotoalbum van de site van mountainbike.be!
Post Reply