een tijd geleden stond er in de showroom ne knalgroene bike door iemand zelf in elkaar gestoken met allemaal groene onderdelen
volgens mij zelfs met ne groene sid
volgens mij is deze topic en fotos eruit gehaald
weet er mss nog iemand van wie deze bike was want heb een heel deel vraagskes hierover
alvast merci
oproep knalgroene bike
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... n&start=30sjees wrote:Volgens mij was dat een Endorfin speed 2 sl
Wie de eigenaar is weet ik niet meer,ik dacht dat ie van Cameleon bikes af kwam.
Maar op de eerste pagina zijn de foto's al verwijderd...te oud wss.
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Ik heb zondag in Kluisbergen efkes in de buurt gereden van ne gast met een prachtig groene Endorfin. Heb hem zelfs nog een complimentjen gegeven over de knappe vélo. Had hem vroeger ook al gezien met een oranje Endorfin...
Den bike kwam vanbij Cameleon bikes of zoiets. Deze zaak zou verdeler zijn in België van dit Duitse merk. Over de vork heb ik niks kunnen vragen, zijn tempo liet het niet toe
Den bike kwam vanbij Cameleon bikes of zoiets. Deze zaak zou verdeler zijn in België van dit Duitse merk. Over de vork heb ik niks kunnen vragen, zijn tempo liet het niet toe