24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wel, da's eigenlijk ook ons probleem, sommigen slapen in een camionette, anderen in een tentje, 't zou prettig zijn da we een beetje samen kunnen slapen....enz.....gilpet71 wrote:Wij komen met een motorhome én een tent... als ik het goed begrepen heb kunnen we die dus niet naast elkaar plaatsen?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Dan komen we woensdag ons teritorium afbakenen......met echte k@k!!!spooky wrote:Dan zou ik met de mobilhome/busje een plaats zoeken waar ook een tent kan staan; moet lukken hoor!
Bedankt voor de tips!!!
- KoRn
- Mountainbiker
Ge moogt hem hebben, wij gaan voor de overwinningTsjies wrote:ge moest eens weten wat Hemd allemaal moeten geven/doen heeft om met ons mee te mogen doen zodat hij niet met jullie moest mee doenHemd wrote:Kan ik u wat komen treiteren onderweg tjiens.en dat pikt gewoon een van ons leden voor een ploeg te vormen, die donkere blanke man aka Hemd aka Guntha
Ik ken trouwens maar...ff denken... 4 Kjeis Oaters. Hopelijk hebben ze me in de trage ploeg gezet.![]()
Hemd, ge zit bij mij in de ploeg.....de trage dus.....'t is trouwens een gemixte ploeg
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
't Zal wel meevallen, vrijdag in Mol vroegen ze zelfs of we volgend jaar wilden terugkomen....we wisten echt nie wat we hoorden!!!spooky wrote:Stoere taal hier ...
Zolang wij, de andere deelnemers en de buurtbewoners geen last hebben van jullie afbakening...
Van 22h to 09.00 rijden we in piama of nachtjapon, dus zorg wel da die gasten met van die fokking bar ends niet in mijn nachtkleed blijven hangen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker