Hallo Luc,
je kan in playa ook mtb's huren, wel geen topfietsen. Je eigen mtb geeft toch een veel beter gevoel, want er zijn toch regelmatig enkele technische stukken te verwerken. Maar is het de moeite om voor 2x je eigen mtb mee te brengen ????
Je kan de mtb's huren in de hoofdwinkelstraat. Het is iets voor de grote fietswinkel (een nederlander). In castel d'aro of s. christina d'aro aan het mtb'info center kan je er ook huren.
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
les gavarres
- Mountainbiker
Post by les gavarres »
Univega,
Doen jullie iedere dag een rit met de mtb in Spanje of enkel op bepaalde dagen??
Ik zit in playa van 3 juli tot 20 juli.
Ik kom misschien wel eens af naar het meetingpoint aan de ridaura.
de leute.
Doen jullie iedere dag een rit met de mtb in Spanje of enkel op bepaalde dagen??
Ik zit in playa van 3 juli tot 20 juli.
Ik kom misschien wel eens af naar het meetingpoint aan de ridaura.
de leute.
les gavarres, de periode dat U er bent ga ik meestal met "Erwin" de trial man. Soms gaan er nog wel enkele mtb's mee, maar niet echt gepland.
Normaal gezien ga ik elke dag mtb'n. Ik kom wel pas de 8ste juli toe, de 9de tour de france, dus mijn 1ste rit is vermoedelijk de 10de juli, maar dat zal nog geen zware lange tocht zijn want dan moet ik nog een beetje aan mijn conditie werken en aan de temp. wennen.
Je bent altijd welkom, als je een mailtje stuurt zal ik je mijn gsm nr. doormailen, dan kan je afspreken als je zin hebt.
Normaal gezien ga ik elke dag mtb'n. Ik kom wel pas de 8ste juli toe, de 9de tour de france, dus mijn 1ste rit is vermoedelijk de 10de juli, maar dat zal nog geen zware lange tocht zijn want dan moet ik nog een beetje aan mijn conditie werken en aan de temp. wennen.
Je bent altijd welkom, als je een mailtje stuurt zal ik je mijn gsm nr. doormailen, dan kan je afspreken als je zin hebt.
Last edited by univega on Wed 17 Jun 2009 12:29, edited 1 time in total.
- bollie
- Mountainbiker
Niet te goed worden
..he Kurt ?!!..ik moet nog wel mee kunnen komen als ik daar ben..Ik kom 2 weken later dus moet ik weer achteraan bengelen
..ik zal nog eens extra gaan trainen de komende weken maar hier is alles zo plat als een dubbeltje dus dat klimmen zal toch wel zwaar blijven de eerste week .Afgelopen zaterdag wel 'limburgs mooiste ' gefietst .75 km in het mooie Limburg in een heerlijk zonnetje .Er was zelfs een hele mooie afdaling die me sterk aan spanje deed denken .Zie er graag naar uit...aftellen nu
Bedoel je die down hill die we samen met de spanjaarden gedaan hebben ?bollie wrote:Niet te goed worden..he Kurt ?!!..ik moet nog wel mee kunnen komen als ik daar ben..Ik kom 2 weken later dus moet ik weer achteraan bengelen
..ik zal nog eens extra gaan trainen de komende weken maar hier is alles zo plat als een dubbeltje dus dat klimmen zal toch wel zwaar blijven de eerste week .Afgelopen zaterdag wel 'limburgs mooiste ' gefietst .75 km in het mooie Limburg in een heerlijk zonnetje .Er was zelfs een hele mooie afdaling die me sterk aan spanje deed denken .Zie er graag naar uit...aftellen nu
- bollie
- Mountainbiker
Hallo Kurt...het gaat al lekker opschieten voor jou ...nog een paar daagjes en je mag weer .
Veel succes met de eerste tochten en ga maar vast wat mooie tochten uitzetten met de nieuwe gps .Ik zie je wel zo rond de 22-ste ...voor mij is het nu ook echt aftellen .Misschien hebben we wel een grotere groep die eens mee gaat ...iedereen is welkom dus meld je maar gewoon aan bij univega
.Rij een beetje voorzichting !!!!!ook naar Spanje toe he ?!Ik zal nog eens extra gaan fietsen hier om niet te ver achteraan te rijden in Spanje...gelukkig heb ik al een beetje aan de temperatuur kunnen wennen de afgelopen dagen ...Tot straks 
Veel succes met de eerste tochten en ga maar vast wat mooie tochten uitzetten met de nieuwe gps .Ik zie je wel zo rond de 22-ste ...voor mij is het nu ook echt aftellen .Misschien hebben we wel een grotere groep die eens mee gaat ...iedereen is welkom dus meld je maar gewoon aan bij univega
- bollie
- Mountainbiker
meestal verzamelen wij om 8 uur in de ochtend aan het eind van het strand bij de alarmpost...te herkennen aan het rode kruis.Wij fietsen meestal zo om de dag dus als we er niet zijn , probeer het dan de volgende dag .Ik ben er pas de 20-ste dus waarschijnlijk de 22 de eerste fietsdag voor mij .Univega is de kracht achter de mooie trips....je zal zien dat het je heel goed gaat bevallen ...lekker weer en lekker klimmen door de ongerepte natuur...tot over 19 dagen...ppffff...zo lang nog