Organisatie was echt top, bepijling ook! Ze hebben bewezen dat het dus niet altijd op zijn 'Frans' moet zijn
21/06/09 Bailleul (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
HyperBaton
- Mountainbiker
Post by HyperBaton »
Ook de 47 km gedaan, zeer mooie rit! Het was inderdaad jammer van die afdaling en helling meteen er na, er was te veel volk naar boven aan het wandelen om een deftige poging te ondernemen toen ik er was.
Organisatie was echt top, bepijling ook! Ze hebben bewezen dat het dus niet altijd op zijn 'Frans' moet zijn
-
HyperBaton
- Mountainbiker
Post by HyperBaton »
Wel dat was de bedoeling, tot onze autogids ons 40 km ommetoer heeft laten doen 
Hoe was de aanloop van het parcours , ik bedoel was het zoals in Kluisbergen na enkele kms al direct " tot op 't been "
Dat verdraagt mijn dieselke niet goed zulle , ik moet eerst op temperatuur kunnen komen.
Een bergske in 't begin kan niet echt veel kwaad maar van gans onderaan de Kluis tot volledig boven is een beetje te veel van het goede in de eerste kms.
dus zou ik overwegen om volgend jaar naar hier te komen.
Dat verdraagt mijn dieselke niet goed zulle , ik moet eerst op temperatuur kunnen komen.
Een bergske in 't begin kan niet echt veel kwaad maar van gans onderaan de Kluis tot volledig boven is een beetje te veel van het goede in de eerste kms.
- Pascie
- Mountainbiker
- Location: Customized Kinesis Maxlight XC 2 - black super air - XT - hope mono mini
Wij hebben dan minder chance gehad ... De hemelsluizen werden opengetrokken toen we een 2de maal boven kwamen op de Cats. Vervolgens nog wel de offroad afdaling genomen richting Berthen in de gietende regen, het water liep naast ons. Maar dan wijselijk besloten om langs de weg terug te keren richting Bailleul. Ik kon dan ook bijna geen steek meer zien met mijn bril op. De pint en braadworst hebben ons dan ook dubbel en dik gesmaakt, echter wel met doorweekte kleren.Belle wrote:Toen we terug met de wagen naar huis gingen, begon het te druppelen en daarna nog goed door te regenen. We hebben weer chance gehad!![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest een heel schone toer! Bevoorrading meer dan in orde. Je ging zeker niet verhongeren
En voor diegene die de afdaling met de daaropvolgende zeer zware en zeer steile klim (ik shat tegen de 30%) willen terug vinden. Die bevindt zich in het bos van de beklimming van Boescheppeberg! En ik heb er nog maar weinig weten naar boven rijden, toch in de richting die we vandaag reden. Omgekeerd is hij zeker te doen. Normaal zit die ook in de Toertocht van Poperinge, maar dan als optionele technische zone.
- Pascie
- Mountainbiker
- Location: Customized Kinesis Maxlight XC 2 - black super air - XT - hope mono mini
Wel ook hier werd er eigenlijk aangevangen met een klimmetje. Maar al bij al niet zo lastig en zeker niet te lang. Vervolgens was het een 6tal kilimeter op temperatuur komen vooralleer de zwarte berg werd beklommen. Je kon je diesel dus alle tijd geven om op gang te komenwinnitou wrote:Hoe was de aanloop van het parcours , ik bedoel was het zoals in Kluisbergen na enkele kms al direct " tot op 't been "
Dat verdraagt mijn dieselke niet goed zulle , ik moet eerst op temperatuur kunnen komen.![]()
Een bergske in 't begin kan niet echt veel kwaad maar van gans onderaan de Kluis tot volledig boven is een beetje te veel van het goede in de eerste kms.dus zou ik overwegen om volgend jaar naar hier te komen.
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
super tochtje van 60km, zoals reeds vermeld terug enkele nieuwe off-road stroken
.Overal op en af kunnen rijden aan een avs van juist geen 20km/h. Volgend jaar zeker terug