Moeten de boeren hun koeien ni gaan melken ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

De belg moet zagen en klagen. 1 miljard mensen die honger lijden, enough said. :roll:
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

pacer wrote:De belg moet zagen en klagen. 1 miljard mensen die honger lijden, enough said. :roll:
Dus mag men nergens meer over praten of discusiëren ... #-o
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Ergens begrijp ik die boeren wel hoor, alles word duurder maar de prijs van melk blijft al een eeuwigheid op hetzelfde niveau. Ik keur echter niet goed wat hun actie's betreft. Hier lijd enkel de kleine man onder terwijl zij die beslissen over hun toekomst thuis in de zetel voor de tv liggen te lachen met de miserie die ze de gewone man van de straat toedienen. Ok t'was vergadering voor die dikke nekken daar in Brussel, maar denkt ge dat die iets gemerkt hebben van al die miserie??? Niks ook nie.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

bon, antwoord :
1.
as ge 10 km moet doen en ge doet er (gelukkig maar) 50 minuten over, en ge zit maar in de file te denken da ge 's avonds nog wilt gaan fietsen ; 'k zou jullie is moeten bezig horen as ge hebt afgesproken.... :evil:
2.
dat ze protesteren is voor mij geen probleem, ze hebben hoogtswaarschijnlijk wel een punt. maar dat ze de "consumers" (diegene die bij hen het geld doen binnenkomen) ambeteren is toch ergens ni logisch ?
da's 't zelfde voor bv treinstakingen. daar is de gebruiker toch alleen het slachtoffer van ? ge moet daar maar is in 't station staan en ni weten of ge gaat thuis geraken. [-X
3.
als ik in Zaventem woon, en mijne kleine naar school moet brengen en dan gaan werken ; da gaat ni met de fiets (totaal enkele rit met de auto = 40 km). da's dan 80 km per dag : en waar moet ik dië kleine dan steken ? :-?

groetjes
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

ikke met de fiets wrote:bon, antwoord :
1.
as ge 10 km moet doen en ge doet er (gelukkig maar) 50 minuten over, en ge zit maar in de file te denken da ge 's avonds nog wilt gaan fietsen ; 'k zou jullie is moeten bezig horen as ge hebt afgesproken.... :evil:
2.
dat ze protesteren is voor mij geen probleem, ze hebben hoogtswaarschijnlijk wel een punt. maar dat ze de "consumers" (diegene die bij hen het geld doen binnenkomen) ambeteren is toch ergens ni logisch ?
da's 't zelfde voor bv treinstakingen. daar is de gebruiker toch alleen het slachtoffer van ? ge moet daar maar is in 't station staan en ni weten of ge gaat thuis geraken. [-X
3.
als ik in Zaventem woon, en mijne kleine naar school moet brengen en dan gaan werken ; da gaat ni met de fiets (totaal enkele rit met de auto = 40 km). da's dan 80 km per dag : en waar moet ik dië kleine dan steken ? :-?

groetjes
zijt blij dat de boeren hun werk nog doen, wat gaat ge anders eten?

als er geen boeren meer zijn zullen we de vrouwen moeten melken, dus niet klagen en laat de boeren maar wat meer voor hun melk krijgen ipv de melkproducenten als Lilac en de grote warenhuizen die met alle winsten gaan lopen
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

ikke met de fiets wrote:bon, antwoord :
1.
as ge 10 km moet doen en ge doet er (gelukkig maar) 50 minuten over, en ge zit maar in de file ...
2.
... da's 't zelfde voor bv treinstakingen. daar is de gebruiker toch alleen het slachtoffer van ? ge moet daar maar is in 't station staan en ni weten of ge gaat thuis geraken. [-X
3.

groetjes
Conclusie: ge woont op de verkeerde plaats ...

Hier in Limburg hebben we van dat alles geen last ... :wink:

Treinstakingen in Limburg: Welke treinstakingen?
Files in Limburg: Welke files?
40 km rijden om de kleine naar school te brengen ... :roll:

Volgens mij gaat ge u nu aan mijne commentaar serieus opjagen, ik ga dus zwijgen ... :-$
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

maak je maar ni ongerust ; iedereen heeft recht op eigen mening.
en ben ni opgejaagd ... daar is veel meer voor nodig.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

ikke met de fiets wrote:maak je maar ni ongerust ; iedereen heeft recht op eigen mening.
en ben ni opgejaagd ... daar is veel meer voor nodig.
Misschien moet ge uwe nick veranderen in "ikke met de fiets ... maar zonder tijd" :wink:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Edlisjas wrote: Files in Limburg: Welke files?
Ben dan wel heel content dat ik in Limburg woon, maar spijtig genoeg kennen we hier toch ook wel wat verkeersellende...

Rij maar eens van bv Neerpelt naar Hasselt op een weekdag rond een uur of acht...
Of probeer maar eens zonder uw kas op te vreten van Houthalen naar Helchteren te rijden op een weekdag vanaf een uur of vier....

En ik denk dat er nog van die plaatskes zijn...

Bij mij is het zover gekomen dat een autorit naar Hasselt al vele omwegen kent om maar niet in die verkeersellende terecht te komen...
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Ik heb vandaag een boer zijn weide een halve dag geblokkeerd met mijn auto, geen haar op die landbouwer zijn hoofd dat er aan dacht om enig respect voor mijn aktie te tonen...

Ik vind dan: wat ge bij een ander doet, moet ge bij uzelf ook maar kunnen verdragen!
Post Reply