Tot dan
24u van Westerlo 2009; 6e editie 27 & 28/06/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »
Ik heb gezien dat het parcours er voor 90% klaar bij ligt,
alleen nog een stuk door de weide dat moet worden afgedaan.
Geen aanrader om er nu door te rijden; brandnetels & distels!
woensdag gaan we de camping klaar maken, dus zij die hun plekje willen reserveren kunnen vanaf woensdag-avond een naamplaatje ofzo gaan hangen in hun vak.
Niet klagen als het is weg gedaan ofzo hé, wij nemen geen verantwoordelijkheid hierin!
hoe groot gaat die plaats zijn?
woensdag gaan we de camping klaar maken, dus zij die hun plekje willen reserveren kunnen vanaf woensdag-avond een naamplaatje ofzo gaan hangen in hun vak.
Niet klagen als het is weg gedaan ofzo hé, wij nemen geen verantwoordelijkheid hierin!
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »
fastbiker wrote:Ik heb gezien dat het parcours er voor 90% klaar bij ligt,
wij komen met een mobilhome en een camionet daarmee die vraag
mvg
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Dat wordt lastig, mijn tent staat op de aanhangwagen, mijn (gevaarlijke) hond slaapt in de auto en die verdraagt enkel mijn teamleden, voor de veiligheid van iedereen kan je Secret Trails I en II best ergens samenduwen dan, of ik kan nu al zeggen dat we winnen, en de enige finishers zijn.(nee, de hond blijft niet thuis, de wedstrijdrenners zullen wel weten dat ik niet zonder mijn mascotte komspooky wrote:Op de camping is er géén plaats voor mobilhomes, campers, caddy's, ... géén voertuigen toegelaten, geen aanhangwagens, ...
Hiervoor zijn specifieke plaatsen voorzien op de weg. Deze plaatsen zijn verschillend van oppervlakte.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Maar dat komt nog!!!farmer/cowboy wrote:Wij zijn nie bang van zone keffer![]()
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
kan ie goed tegen pepperspray?El Perro Diablo wrote:Maar dat komt nog!!!farmer/cowboy wrote:Wij zijn nie bang van zone keffer![]()