Moeten de boeren hun koeien ni gaan melken ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Benneke wrote:
Edlisjas wrote:
ikke met de fiets wrote:OK, no offense !

het is toch algemeen geweten dat de inkomens rond Brussel hoger liggen dan elders ?
Dat is om al die nadelen die ze hebben ten opzichte van Limburgers te compenseren ... =;
Leve de limburgers =D> =D>
OK, het belangrijkste is dat jullie (gelijk wie) gelukkig zijn in de situatie waarin jullie je bevinden.

maar écht waar, "there's a time & a place for everything" : ik had het over de BOEREN !!!!! :-?
gaan ze het ons morgen nog lastig maken ?
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

ikke met de fiets wrote:OK, no offense !

het is toch algemeen geweten dat de inkomens rond Brussel hoger liggen dan elders ? of kom ik hier met een primeur ? :-?

maar nu genoeg over de Limburgers (ge moet ni alle aandacht naar u trekken :-D ) ; het ging hier over de BOEREN !!!
Ik dacht dat dat ook algemeen geweten was :-) maar nog niet in Limburg dus ... en ik rij dus liever 1 keer in de week naar limburg om te baaiken ipv alle dagen uuuurrrreeeennnn in de file te staan 's morgens en 's avonds.

Ik geef wel toe echt int stad zou ik ook niet kunnen wonen. Nu net buiten brussel op 10min van mijn werk en als ik met de bike vetrek kan ik off-road richting Zonienwoud of Leuven en het Hageland

Dus me happy :-)

Eric B
PS Vandaag meer dan genoeg boeren gezien ... 3 keer achter een blokkade gestaan ... en aan het materiaal te zien dat ze bij hebben, gaat het zo slecht nog niet ...

PPS Ik parkeer vanaf nu ook gewoon in het midden van de straat voor de bakker en hang een bord met 'Ik staak' op mijn voorruit. De politie laat u altijd gerust en beginnen zelfs het verkeer rond u om te leiden ... we leren iedere dag bij
ikke met de fiets
Mountainbiker

't stad, NO WAY.
woon dan wel in zaventem, maar in de 13 jaar da'k rond Bxl woon, ben ik misschien 7 keer in 't stad geweest.
born & raised in Antwerpen, ga daar nog steeds naar de kapper (excuus om af en toe terug naar m'n roots te gaan) om aansluitend te kunnen gaan shoppen ; nu ik er toch ben :-D
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

ikke met de fiets wrote:'t stad, NO WAY.
woon dan wel in zaventem, maar in de 13 jaar da'k rond Bxl woon, ben ik misschien 7 keer in 't stad geweest.
born & raised in Antwerpen, ga daar nog steeds naar de kapper (excuus om af en toe terug naar m'n roots te gaan) om aansluitend te kunnen gaan shoppen ; nu ik er toch ben :-D
Allez dan zijn we bijna buren ... ikke in Sterrebeek :-)

Eric B
SusXT
Mountainbiker

Re: Moeten de boeren hun koeien ni gaan melken ?

Post by SusXT »

Edlisjas wrote:
Kom hier in het prachtige Limburg werken en wonen...
Dat maar iedereen blijft waar 'm is. :wink:
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Eric B wrote:
ikke met de fiets wrote:'t stad, NO WAY.
Allez dan zijn we bijna buren ... ikke in Sterrebeek :-)

Eric B
Hee, maar hier Kortenberg das ook ni zo ver
ikke met de fiets
Mountainbiker

en waar gaan de "bijna buren" dan mtb-en ?
'k heb hier nog ni echt een route gevonden zonder eerst met de auto te moeten rijden.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

'k snap persoonlijk niet dat er zo weinig begrip is voor de boeren, volgens mij is dat een harde stiel en worden die mensen duidelijk ondergewardeerd
Spark27
Mountainbiker

Re: Moeten de boeren hun koeien ni gaan melken ?

Post by Spark27 »

ikke met de fiets wrote:da's nu al twee dagen da'k meer in den auto zit dan op kantoor ! en ik ben géén vertegenwoordiger ofzo...

heb gehoord dat ze kunnen verderdoen tot za of zondag ; iemand feedback ? heb geen zin om langer in de auto dan op de fiets te zitten morgen :evil:
Als je toch ni zo ver van BXL woont, waarom ga je dan niet met de fiets werken ?
Gratis training en geen last van de boeren...
Een goei reflex training, als ge met de mtb door bxl rijd 8)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Kresj wrote:'k snap persoonlijk niet dat er zo weinig begrip is voor de boeren, volgens mij is dat een harde stiel en worden die mensen duidelijk ondergewardeerd
Alles wat je binnen steekt bij de boer is vertrokken, maar daar denk je niet aan je maag knort en in de file staat. Begrip is idd op zijn plaats. Die mannen gaan niet voor niks naar BXL.
Post Reply