MOERBEKE-WAAS (o-vl)20-21 juni+PROVINCIAAL KAMPIOENSCHAP

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

De reglementering even nagepluisd en in het algemeen reglement Wielerbond Vlaanderen het volgende gevonden :

7.1.081 bis

Niet deelnemen aan provinciaal kampioenschap of provinciale selectie
Alle renners, ook van continentale ploegen, die zonder geldige reden afwezig blijven op hun provinciaal kampioenschap of op een selectie van hun provinciale afdeling komen niet in aanmerking voor een selectie aan het Belgische Kampioenschap.

7.1.086 TOEPASSING JEUGDREGLEMENT (Aspiranten en Miniemen)

Renner die zonder verontschuldiging afziet van deelname aan het provinciaal kampioenschap of aan een wedstrijd waarvoor hij door de provinciale,nationale of regionale afdeling werd aangeduid

Schorsing van 1 week die aanvangt de dag na de wedstrijd (proef)

Bij de aanvraag van een vergunning gaat iedereen akkoord en wordt ook geacht kennis te hebben van de desbetreffende reglementering.

DUS VOORFGAANDELIJKE VERWITTIGING VAN NIET-DEELNAME MET EEN GELDIGE REDEN IS VOLDOENDE . [-o<
Last edited by marc vanomobilbiker on Fri 19 Jun 2009 09:48, edited 1 time in total.
carbo
Mountainbiker

Post by carbo »

ok thx :-D
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

Ik zat vorig jaar bij een wegploeg en daar hadden ze mij verteld dat je zeker niet moet afkomen met ziek zijn.
Ze gaan er dan vanuit bij de bond dat je nog niet genoeg hersteld kunt zijn om de week nadien te koersen.
ze zijden dat het dan beter was van te starten en na 5meter al aftestappen.
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

Jeroen

Dit zijn volgens mij fabels want wie gaat er het oordeel van een geneesheer in twijfel trekken. Als deze geneesheer je gezond verklaart, dan kunnen ze van den bond op hun hoofd gaan staan.

Er staat duidelijk in het reglement "een geldige reden" en ziekte is toch een geldige reden volgens mij. Een feit is dat je de bond voor moet zijn en voorafgaandelijk hen op de hoogte brengt. Een telefoontje met een bevestigende mail is toch voldoende.
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

idd, heb dat vroeger ook eens gehad en een fax was toen voldoende aan marcel hertecant uit zottegem, de secreateris van WBV afd oost vlaanderen.. zijn gegevens zijn te vinden op de website van WBV.
als je iets laat weten doen ze niet moeilijk, zeker marcel niet!
s-works rider 336
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Post by s-works rider 336 »

[quote="pat2"]toestanden zoals in Vilvoorde kan op onze zanderige ondergrond niet.Indien er tegen dit week-end nog ergens te diepe plassen staan worden die vakkundig weggewerkt.We zijn vandaag begonnen met opbouw parcours en alles ligt er al goed bij. Dus tegen het week-end zal alles kurkdroog liggen(of er moet nog een zondvloed passeren) [-o<
De prijzenverdeling zal later op de week hier op het forum nog verschijnen.[/quote]

Blijkbaar geen tijd om over de prijzenverdeling te "onderhandelen" :bounce:
boulangierke
Mountainbiker
Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Post by boulangierke »

staan er al foto's online ?
gaan er op mountainbike.be ook staan want ik had iemandvan mountainbike.be zien rondelopen met een fototoestel
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Denk dat de prijzenverdeling afhangt,zoals zo dikwijls,van het aantal deelnemers dat zich aanmelde?
Kleinere organisaties,zoals deze,voorzien bijna geen budget op voorhand aan prijzengeld!
Hun geld gaat integraal op voorhand(om te mogen organiseren) naar de geldwolvenbond(wbv)om hun kassa aan te dikken!
Toch chapeaux om dit nog te doen,daar waar velen al lang afgehaakt zijn om wedstrijden( in samenwerking met WBV) te organiseren!
s-works rider 336
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Post by s-works rider 336 »

Pat 2 heeft bewust geen info gegeven op het forum ivm de prijzenverdeling mijn gedacht (had dit nochtans belooft) uit schrik dat het deelnemers aantal zou zakken.....?
Waar begod zie je zulke regeling van het prijzegeld #-o (scratch.....) MTB wekelijks en nooit eerder meegemaakt.
Ik zal er volgende keer nie meer inlopen, prov. kampioenschap of nie !
Dit is enorm ontmoedigend en frustrerend die jondere mannen met ons prijzengeld te zien weglopen. (nee we doen dit niet voor het geld, maar hebben graag op zijn minst ons inschrijvingsgeld terug) Dit wordt een peperdure sport op die manier. [-X
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

na 500 meter was mijn wedstrijd al bijna gedaan :-? ik lag bij die zware valpartij bij de juniors :( . ik viel als 2de en kreeg dus 10-15 man over mij . met als resultaat , gans mijn linkerbeen ligt open , en zware kosten aan mijn bike :-? ( alle 2 de wielen slom , barends los in 2 , remmen kapot ( volledig slom) kader geschonden , ... ) 2 mensen hebben dan een beetje geholpen zodat mijn bike tog weer reed . alles een beetje proberen recht trekken , en dan na 10 min en ondertussen al gedubbeld ben ik tog weer vertrokken , en heb er tog nog een mooie training kunnen van maken :-?
ik heb dan nog de ganse wedstrijd meegereden met elias , die 7de reed .
kheb de wonden zo goed moegelijk proberen verzorgen , maar mijn been begint ier nu tog stijf te worden , en wandelen zonder manken gaat ook moeilijk #-o
nu alles proberen in orde te krijgen voor habay-la-neuve :bounce:
grtz
Post Reply