tzal wel rap drogen , ze geven goei weerludos7 wrote:T' ligt serieus vettig in den bos jongens, iemand wat dompelpompen op overschot?
alhoewel da ge der nie veel moogd van geloven , kijk maar naar gisteren in vilvoorde
Post by marathonman »
Post by marc vanomobilbiker »
Deze regel is altijd al van toepassing geweest en het is een klein ding om een mailtje te sturen.marathonman wrote:Moet ik nu echt de WBV inlichten dat er een verjaardagsfeestje voor mijn dochter is waardoor ik niet kan komen?! Dit is toch ronduit belachelijk! Als ze mij schorsen en me niet laten starten in Habay-la-Neuve gaat het kot daar te klein zijn.
Die schorsing gaat volgens mij niet direct in maar ik meen mij van vroeger in het veldrijden te herinneren dat niet deelname aan een PK betekende dat je niet kon deelnemen aan een BK dus in uw geval zou ik toch eens goed informeren!!marathonman wrote:Moet ik nu echt de WBV inlichten dat er een verjaardagsfeestje voor mijn dochter is waardoor ik niet kan komen?! Dit is toch ronduit belachelijk! Als ze mij schorsen en me niet laten starten in Habay-la-Neuve gaat het kot daar te klein zijn.
Post by marathonman »