Maar de goedkopere bikes worden nergens getest en/of vergeleken.
Niemand die zegt wat er niet goed is bij die bikes.
Zijn de onderdelen te snel versleten of zijn ze te zwaar of hebben ze niet genoeg prestige? ...
Wat ik zou willen weten is of er geen andere fietsen zijn die NIET die fijne afwerking hebben van een IDWORX maar WEL heel degelijk zijn en misschien maar de helft van de IDWORX kosten...phille wrote:een dolfke kan je op elk frame zetten, de idworxen waar iedereen op geilt zijn gewoonweg compleet oplossingen die mooi afgewerkt zijn, en uiteraard dat kost wat, maar bedenk dat je een fiets koopt die niet alleen tot kerst mee zal gaan, je investeert dan op lange termijn, iets wat precies veel volk tegenhoud want een andere doorslaggevende verklaring voor het niet aankopen kan ik niet echt vinden
)

je moet goed beseffen dat een rohloff alleen al 1100 a 1200eur kost.sleenres wrote:Wat ik zou willen weten is of er geen andere fietsen zijn die NIET die fijne afwerking hebben van een IDWORX maar WEL heel degelijk zijn en misschien maar de helft van de IDWORX kosten...
Ikkephille wrote:je moet goed beseffen dat een rohloff alleen al 1100 a 1200eur kost.sleenres wrote:Wat ik zou willen weten is of er geen andere fietsen zijn die NIET die fijne afwerking hebben van een IDWORX maar WEL heel degelijk zijn en misschien maar de helft van de IDWORX kosten...
Een iDworx van 3000eur, kost eigenlijk 1800eur, das nog altijd niet weinig te noemen maar wat betaal je aan een klassieke fiets die wat moet meegaan ?
Voordat de kriticasters afkomen: jama met een klassieke fiets kunde ook uw XT kostprijs aftrekken ?
Ah neen he, een derailldingesse is eigenlijk eindig te noemen, wie heeft er hier bij de aankoop van zijn nieuwe fiets zijn derailldingesse laten overzetten ?